Detail publikace

Ukazatele pro měření výkonu dodavatelského řetězce z pohledu trhu

BARTOŠ, V.

Originální název

Ukazatele pro měření výkonu dodavatelského řetězce z pohledu trhu

Český název

Ukazatele pro měření výkonu dodavatelského řetězce z pohledu trhu

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Důvodem existence jakékoli společnosti je služba zákazníkovi. Důvodem existence kteréhokoli dodavatelského řetězce je zásobování trhu, ke kterému je připojen. Abychom zjistili výkon, který by měl dodavatelský řetězec splňovat, musíme vyhodnotit cílový trh. Je tedy důležité v první řadě začlenit jednotlivý trh a rozpoznat požadavky a příležitosti, které představuje pro své dodavatelské řetězce. Tento článek se zaměřuje na čtyři oblasti výkonnosti, které by každý účastník v řetězci měl měřit. Dále rozebírá ukazatele, které mohou být používány v každé z těchto oblasti výkonnosti.

Český abstrakt

Důvodem existence jakékoli společnosti je služba zákazníkovi. Důvodem existence kteréhokoli dodavatelského řetězce je zásobování trhu, ke kterému je připojen. Abychom zjistili výkon, který by měl dodavatelský řetězec splňovat, musíme vyhodnotit cílový trh. Je tedy důležité v první řadě začlenit jednotlivý trh a rozpoznat požadavky a příležitosti, které představuje pro své dodavatelské řetězce. Tento článek se zaměřuje na čtyři oblasti výkonnosti, které by každý účastník v řetězci měl měřit. Dále rozebírá ukazatele, které mohou být používány v každé z těchto oblasti výkonnosti.

Klíčová slova

Dodavatelský řetězec, měření výkonnosti, cílový trh, zákazník

Rok RIV

2009

Vydáno

23.04.2009

Nakladatel

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Místo

Zlín

ISBN

978-80-7318-798-9

Kniha

Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi

Číslo edice

1

Strany od

22

Strany do

30

Strany počet

8

BibTex


@inproceedings{BUT33244,
  author="Vojtěch {Bartoš}",
  title="Ukazatele pro měření výkonu dodavatelského řetězce z pohledu trhu",
  annote="Důvodem existence jakékoli společnosti je služba zákazníkovi. Důvodem existence kteréhokoli dodavatelského řetězce je zásobování trhu, ke kterému je připojen. Abychom zjistili výkon, který by měl dodavatelský řetězec splňovat, musíme vyhodnotit cílový trh. Je tedy důležité v první řadě začlenit jednotlivý trh a rozpoznat požadavky a příležitosti, které představuje pro své dodavatelské řetězce. Tento článek se zaměřuje na čtyři oblasti výkonnosti, které by každý účastník v řetězci měl měřit. Dále rozebírá ukazatele, které mohou být používány v každé z těchto oblasti výkonnosti.",
  address="Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně",
  booktitle="Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi",
  chapter="33244",
  howpublished="print",
  institution="Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně",
  year="2009",
  month="april",
  pages="22--30",
  publisher="Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně",
  type="conference paper"
}