Detail publikace

Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání

CHALUPSKÝ, V.

Originální název

Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání

Český název

Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

V rámci řešení projektu Evropského sociálního fondu "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284) probíhá rozsáhlý výzkum, zaměřený na zkušenosti s uplatňováním moderních forem výuky na našich a zahraničních univerzitách. Cílem tohoto projektu je posoudit trendy v oblasti podnikového managementu a v souladu s těmito trendy inovovat vybrané předměty z jednoho z našich studijních programů a navrhnout nové tak, aby tyto po obsahové stránce, ale i po stránce forem výuky, přispívaly ke zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studia. Prezentovaný příspěvek je jedním z výstupů tohoto projektu.

Český abstrakt

V rámci řešení projektu Evropského sociálního fondu "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284) probíhá rozsáhlý výzkum, zaměřený na zkušenosti s uplatňováním moderních forem výuky na našich a zahraničních univerzitách. Cílem tohoto projektu je posoudit trendy v oblasti podnikového managementu a v souladu s těmito trendy inovovat vybrané předměty z jednoho z našich studijních programů a navrhnout nové tak, aby tyto po obsahové stránce, ale i po stránce forem výuky, přispívaly ke zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studia. Prezentovaný příspěvek je jedním z výstupů tohoto projektu.

Klíčová slova

trendy v marketingu, kvalita výuky, využití simulačních metod ve výuce

Vydáno

22.02.2007

Nakladatel

Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích

Místo

Tábor

ISBN

978-80-7040-968-8

Kniha

Nové trendy v marketingu

Edice

EF JČU

Číslo edice

1

Strany od

38

Strany do

48

Strany počet

10

Dokumenty

BibTex


@inproceedings{BUT25729,
  author="Vladimír {Chalupský}",
  title="Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání",
  annote="V rámci řešení projektu Evropského sociálního fondu "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284) probíhá rozsáhlý výzkum, zaměřený na zkušenosti s uplatňováním moderních forem výuky na našich a zahraničních univerzitách. Cílem tohoto projektu je posoudit trendy v oblasti podnikového managementu a v souladu s těmito trendy inovovat vybrané předměty z jednoho z našich studijních programů a navrhnout nové tak, aby tyto po obsahové stránce, ale i po stránce forem výuky, přispívaly ke zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studia. Prezentovaný příspěvek je jedním z výstupů tohoto projektu.",
  address="Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích",
  booktitle="Nové trendy v marketingu",
  chapter="25729",
  edition="EF JČU",
  institution="Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích",
  year="2007",
  month="february",
  pages="38--48",
  publisher="Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích",
  type="conference paper"
}