Detail publikace
Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání
CHALUPSKÝ, V.
Originální název
Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání
Český název
Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
V rámci řešení projektu Evropského sociálního fondu "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284) probíhá rozsáhlý výzkum, zaměřený na zkušenosti s uplatňováním moderních forem výuky na našich a zahraničních univerzitách. Cílem tohoto projektu je posoudit trendy v oblasti podnikového managementu a v souladu s těmito trendy inovovat vybrané předměty z jednoho z našich studijních programů a navrhnout nové tak, aby tyto po obsahové stránce, ale i po stránce forem výuky, přispívaly ke zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studia. Prezentovaný příspěvek je jedním z výstupů tohoto projektu.
Český abstrakt
V rámci řešení projektu Evropského sociálního fondu "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284) probíhá rozsáhlý výzkum, zaměřený na zkušenosti s uplatňováním moderních forem výuky na našich a zahraničních univerzitách. Cílem tohoto projektu je posoudit trendy v oblasti podnikového managementu a v souladu s těmito trendy inovovat vybrané předměty z jednoho z našich studijních programů a navrhnout nové tak, aby tyto po obsahové stránce, ale i po stránce forem výuky, přispívaly ke zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studia. Prezentovaný příspěvek je jedním z výstupů tohoto projektu.
Klíčová slova
trendy v marketingu, kvalita výuky, využití simulačních metod ve výuce
Vydáno
22.02.2007
Nakladatel
Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích
Místo
Tábor
ISBN
978-80-7040-968-8
Kniha
Nové trendy v marketingu
Edice
EF JČU
Číslo edice
1
Strany od
38
Strany do
48
Strany počet
10
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT25729,
author="Vladimír {Chalupský}",
title="Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání",
annote="V rámci řešení projektu Evropského sociálního fondu "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284) probíhá rozsáhlý výzkum, zaměřený na zkušenosti s uplatňováním moderních forem výuky na našich a zahraničních univerzitách. Cílem tohoto projektu je posoudit trendy v oblasti podnikového managementu a v souladu s těmito trendy inovovat vybrané předměty z jednoho z našich studijních programů a navrhnout nové tak, aby tyto po obsahové stránce, ale i po stránce forem výuky, přispívaly ke zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studia. Prezentovaný příspěvek je jedním z výstupů tohoto projektu.",
address="Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích",
booktitle="Nové trendy v marketingu",
chapter="25729",
edition="EF JČU",
institution="Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích",
year="2007",
month="february",
pages="38--48",
publisher="Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích",
type="conference paper"
}