Detail publikace

POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH

ŠIMBEROVÁ, I. CHALUPSKÝ, V.

Originální název

POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH

Český název

POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek se zabývá vymezením pozice marketingu v High-Tech firmách. V úvodu zdůvodňuje význam nasměrování pozornosti k této oblasti, charakterizuje současnou situaci a záměry EU a ČR související z oblasti rozvoje High-Tech firem. Dále se zabývá vymezením High-Tech firem a identifikováním základních faktorů, dle kterých lze High-Tech firmy vymezit. Tento článek je připraven v rámci výzkumu Grantové agentury ČR (GA 402/07/1493) "Výzkum implementace marketingové orientace v Hi-Tech firmách"

Český abstrakt

Příspěvek se zabývá vymezením pozice marketingu v High-Tech firmách. V úvodu zdůvodňuje význam nasměrování pozornosti k této oblasti, charakterizuje současnou situaci a záměry EU a ČR související z oblasti rozvoje High-Tech firem. Dále se zabývá vymezením High-Tech firem a identifikováním základních faktorů, dle kterých lze High-Tech firmy vymezit. Tento článek je připraven v rámci výzkumu Grantové agentury ČR (GA 402/07/1493) "Výzkum implementace marketingové orientace v Hi-Tech firmách"

Klíčová slova

marketing, high-tech, podniky

Rok RIV

2007

Vydáno

25.05.2007

Nakladatel

CERM, s.ro.o

Místo

Brno

ISBN

978-80-7204-532-7

Kniha

Management, Economics and Business Development in the new European Conditions

Strany od

94

Strany do

103

Strany počet

9

BibTex


@inproceedings{BUT25477,
  author="Iveta {Šimberová} and Vladimír {Chalupský}",
  title="POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH",
  annote="Příspěvek se zabývá vymezením pozice marketingu v High-Tech firmách. V úvodu zdůvodňuje význam nasměrování pozornosti k této oblasti, charakterizuje současnou situaci  a záměry EU a ČR související z oblasti rozvoje High-Tech firem. Dále se zabývá vymezením High-Tech firem a identifikováním základních faktorů, dle kterých lze High-Tech firmy vymezit. Tento článek je připraven v rámci výzkumu Grantové agentury ČR (GA 402/07/1493) "Výzkum implementace marketingové orientace v Hi-Tech firmách"",
  address="CERM, s.ro.o",
  booktitle="Management, Economics and Business Development in the new European Conditions",
  chapter="25477",
  institution="CERM, s.ro.o",
  year="2007",
  month="may",
  pages="94--103",
  publisher="CERM, s.ro.o",
  type="conference paper"
}