Detail publikace

Profesionál v marketingu

MRÁČEK, P.

Originální název

Profesionál v marketingu

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek se zabývá tématem marketingu, resp. tím, jaký by měl být správný člověk v marketingu. Je zde uvedeno čím vším by se měl zabývat a jaký by měl být, aby byl vnímán jako profesionál ve svém oboru.

Autoři

MRÁČEK, P.

Vydáno

24. 11. 2006

Nakladatel

Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-214-3323-X

Kniha

Sborník příspěvků - Workshop doktorandů Fakulty podnikatelské

BibTex

@inproceedings{BUT25029,
  author="Pavel {Mráček}",
  title="Profesionál v marketingu",
  booktitle="Sborník příspěvků - Workshop doktorandů Fakulty podnikatelské",
  year="2006",
  publisher="Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně",
  address="Brno",
  isbn="80-214-3323-X"
}