Detail publikace

Marketing školy a jeho vliv na rozhodování uchazečů

DOSKOČIL, R. MRÁČEK, P. NESVADBOVÁ, K.

Originální název

Marketing školy a jeho vliv na rozhodování uchazečů

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Anglický abstrakt

Profesionálně a eticky prováděný marketing škol může pozitivně ovlivnit rozhodování uchazečů o studium. V tomto článku je popsáno, proč by se škola, která chce získat pozitivní ohlas, měla zaměřit na marketing komplexně a ne se soustředit pouze na jednotlivé části. Jsou zde brány v úvahu i rozdílná vnímání hodnot uchazečů.

Autoři

DOSKOČIL, R.; MRÁČEK, P.; NESVADBOVÁ, K.

Vydáno

31. 8. 2007

Nakladatel

Fakulta masmediálnej komunikécie UCM v Trnave

Místo

Trnava (SK)

ISBN

978-80-89220-86-1

Kniha

Marketing vzdelávacích inštitúcií

Strany od

53

Strany do

59

Strany počet

348

BibTex

@inproceedings{BUT23899,
  author="Radek {Doskočil} and Pavel {Mráček} and Klára {Placier}",
  title="Marketing školy a jeho vliv na rozhodování uchazečů",
  booktitle="Marketing vzdelávacích inštitúcií",
  year="2007",
  pages="53--59",
  publisher="Fakulta masmediálnej komunikécie UCM v Trnave",
  address="Trnava (SK)",
  isbn="978-80-89220-86-1"
}