Detail publikace
Analýza jízdních stavů automobilu
NOVÁK, J., MAZŮREK, I.
Originální název
Analýza jízdních stavů automobilu
Český název
Analýza jízdních stavů automobilu
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Současné dopravní prostředky mají komplikovanou nelineární dynamickou strukturu. Teoretické metody hodnocení jízdních vlastností vozidel jsou již dobře zpracovány v dostupné literatuře. Při řešení této problematiky je třeba v první řadě zvolit optimální míru zjednodušení mechanického a matematického modelu zkoušeného vozidla. Model je nutné vytvářet po částech a při tom trvale ověřovat, jak přesně odpovídá realitě. Pro tento účel byl navržen a zkonstruován měřicí box, který za jízdy snímá dynamické parametry vozidla. Získaná data se následně zpracovávají na počítači a používají při detailním popisu a analýze zkoumaného pohybu.
Český abstrakt
Současné dopravní prostředky mají komplikovanou nelineární dynamickou strukturu. Teoretické metody hodnocení jízdních vlastností vozidel jsou již dobře zpracovány v dostupné literatuře. Při řešení této problematiky je třeba v první řadě zvolit optimální míru zjednodušení mechanického a matematického modelu zkoušeného vozidla. Model je nutné vytvářet po částech a při tom trvale ověřovat, jak přesně odpovídá realitě. Pro tento účel byl navržen a zkonstruován měřicí box, který za jízdy snímá dynamické parametry vozidla. Získaná data se následně zpracovávají na počítači a používají při detailním popisu a analýze zkoumaného pohybu.
Klíčová slova
získávání dat, zpracování, pohyb vozidla, jízdní vlastnosti
Rok RIV
2004
Vydáno
07.09.2004
Nakladatel
VUT v Brně
Místo
Brno
ISBN
80-214-2702-7
Kniha
Sborník 45. mezinárodní konference Kateder částí a mechanismů strojů
Strany od
445
Strany do
449
Strany počet
5
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT17738,
author="Jakub {Novák} and Ivan {Mazůrek}",
title="Analýza jízdních stavů automobilu",
annote="Současné dopravní prostředky mají komplikovanou nelineární dynamickou strukturu. Teoretické metody hodnocení jízdních vlastností vozidel jsou již dobře zpracovány v dostupné literatuře. Při řešení této problematiky je třeba v první řadě zvolit optimální míru zjednodušení mechanického a matematického modelu zkoušeného vozidla. Model je nutné vytvářet po částech a při tom trvale ověřovat, jak přesně odpovídá realitě. Pro tento účel byl navržen a zkonstruován měřicí box, který za jízdy snímá dynamické parametry vozidla. Získaná data se následně zpracovávají na počítači a používají při detailním popisu a analýze zkoumaného pohybu.",
address="VUT v Brně",
booktitle="Sborník 45. mezinárodní konference Kateder částí a mechanismů strojů",
chapter="17738",
institution="VUT v Brně",
year="2004",
month="september",
pages="445",
publisher="VUT v Brně",
type="conference paper"
}