Detail publikace

Diagnostika jízdních stavů automobilu

NOVÁK, J., MAZŮREK, I.

Originální název

Diagnostika jízdních stavů automobilu

Český název

Diagnostika jízdních stavů automobilu

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Moderní diagnostický systém podvozku automobilu by měl dávat uspokojivé výsledky i při souběhu několika vážných závad na nápravě vozidla. Teoretické metody hodnocení jízdních vlastností vozidel jsou dobře a rozsáhle zpracovány v dostupné literatuře. Při řešení této problematiky je třeba v první řadě zvolit optimální míru zjednodušení mechanického a matematického modelu zkoušeného vozidla. O přesnosti modelu se vždy přesvědčíme až při praktických zkouškách. K tomuto účelu byl navržen měřicí box, který snímá dynamické parametry vozidla za jízdy a umožňuje následně tato data analyzovat na počítači s cílem detailně popsat kinematiku pohybu.

Český abstrakt

Moderní diagnostický systém podvozku automobilu by měl dávat uspokojivé výsledky i při souběhu několika vážných závad na nápravě vozidla. Teoretické metody hodnocení jízdních vlastností vozidel jsou dobře a rozsáhle zpracovány v dostupné literatuře. Při řešení této problematiky je třeba v první řadě zvolit optimální míru zjednodušení mechanického a matematického modelu zkoušeného vozidla. O přesnosti modelu se vždy přesvědčíme až při praktických zkouškách. K tomuto účelu byl navržen měřicí box, který snímá dynamické parametry vozidla za jízdy a umožňuje následně tato data analyzovat na počítači s cílem detailně popsat kinematiku pohybu.

Klíčová slova

získávání dat, zpracování dat, pohyb vozidla, jízdní vlastnosti

Rok RIV

2004

Vydáno

17.06.2004

Nakladatel

Academia centrum Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Místo

Zlín

ISBN

80-7318-195-9

Kniha

Sborník přednášek 27. mezinárodní konference TD2004 – Diagon 2004

Strany od

17

Strany do

21

Strany počet

5

BibTex


@inproceedings{BUT17737,
  author="Jakub {Novák} and Ivan {Mazůrek}",
  title="Diagnostika jízdních stavů automobilu",
  annote="Moderní diagnostický systém podvozku automobilu by měl dávat uspokojivé výsledky i při souběhu několika vážných závad na nápravě vozidla. Teoretické metody hodnocení jízdních vlastností vozidel jsou dobře a rozsáhle zpracovány v dostupné literatuře. Při řešení této problematiky je třeba v první řadě zvolit optimální míru zjednodušení mechanického a matematického modelu zkoušeného vozidla. O přesnosti modelu se vždy přesvědčíme až při praktických zkouškách. K tomuto účelu byl navržen měřicí box, který snímá dynamické parametry vozidla za jízdy a umožňuje následně tato data analyzovat na počítači s cílem detailně popsat kinematiku pohybu.",
  address="Academia centrum Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně",
  booktitle="Sborník přednášek 27. mezinárodní konference TD2004 – Diagon 2004",
  chapter="17737",
  institution="Academia centrum Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně",
  year="2004",
  month="june",
  pages="17",
  publisher="Academia centrum Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně",
  type="conference paper"
}