Detail publikace

Připravenost studentů a zavádění e-learningu na Fakultě chemické VUT v Brně

WEITER, M. ZDÍLNA, P. ČERNÁ, K. KRČMOVÁ, M.

Originální název

Připravenost studentů a zavádění e-learningu na Fakultě chemické VUT v Brně

Český název

Připravenost studentů a zavádění e-learningu na Fakultě chemické VUT v Brně

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek ve své první části shrnuje výsledky opakovaných průzkumů provedených mezi studenty prvního ročníku Fakulty chemické. Průzkum byl zaměřen na zjištění informační gramotnosti a schopnosti orientovat se v didaktických informačních technologií a elektronických informačních zdrojích. V druhé části příspěvku jsou poznatky z tohoto průzkumu konfrontovány s našimi konkrétními zkušenostmi s postupným zaváděním e learningových učebních opor do výuky (hypertextové návody, multimediální opory - videoklipy, testy a autotesty, nástroje pro administraci studia). Logickým vyústěním celého procesu tvorby těchto učebních pomůcek byla implementace LMS systému Moodle a jeho využití ve výuce, které je náplní závěrečné části příspěvku.

Český abstrakt

Příspěvek ve své první části shrnuje výsledky opakovaných průzkumů provedených mezi studenty prvního ročníku Fakulty chemické. Průzkum byl zaměřen na zjištění informační gramotnosti a schopnosti orientovat se v didaktických informačních technologií a elektronických informačních zdrojích. V druhé části příspěvku jsou poznatky z tohoto průzkumu konfrontovány s našimi konkrétními zkušenostmi s postupným zaváděním e learningových učebních opor do výuky (hypertextové návody, multimediální opory - videoklipy, testy a autotesty, nástroje pro administraci studia). Logickým vyústěním celého procesu tvorby těchto učebních pomůcek byla implementace LMS systému Moodle a jeho využití ve výuce, které je náplní závěrečné části příspěvku.

Vydáno

01.05.2005

Nakladatel

MU v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-210-3699-0

Kniha

Sborník 2. ročníku conference SCO 2005

Edice

1

Číslo edice

1

Strany od

151

Strany do

154

Strany počet

4

BibTex


@inproceedings{BUT16220,
  author="Martin {Weiter} and Petr {Zdílna} and Karolína {Černá} and Miroslava {Krčmová}",
  title="Připravenost studentů a zavádění e-learningu na Fakultě chemické VUT v Brně",
  annote="Příspěvek ve své první části shrnuje výsledky opakovaných průzkumů provedených mezi studenty prvního ročníku Fakulty chemické. Průzkum byl zaměřen na zjištění informační gramotnosti a schopnosti orientovat se v didaktických informačních technologií  a elektronických informačních zdrojích. V druhé části příspěvku jsou poznatky z tohoto průzkumu konfrontovány s našimi konkrétními zkušenostmi s postupným zaváděním e learningových učebních opor do výuky (hypertextové návody, multimediální opory -  videoklipy, testy a autotesty, nástroje pro administraci studia). Logickým  vyústěním celého procesu tvorby těchto učebních pomůcek byla implementace LMS systému Moodle a jeho využití ve výuce, které je náplní závěrečné části příspěvku.",
  address="MU v Brně",
  booktitle="Sborník 2. ročníku conference SCO 2005",
  chapter="16220",
  edition="1",
  institution="MU v Brně",
  journal="Nezařazené články",
  year="2005",
  month="may",
  pages="151--154",
  publisher="MU v Brně",
  type="conference paper"
}