Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MICHALÍK, D.
Originální název
Vehicle Driving Simulator with Data Acquisition
Typ
článek ve sborníku mimo WoS a Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
This paper describes the creation of a vehicle driving simulator that collects and imple-ments data acquired from a driver’s inputs. These data are stored for future analysis of the driverand his style of driving. The simulator itself is realized through the Unreal Engine by Epic Games.The paper explains vital steps of the process such as importing vehicle models, creating armature forphysics and the creation of the world itself, alongside the data overview of gathered information.
Klíčová slova
vehicle driving, simulator, data acquisition, vehicle physics, game engine
Autoři
Vydáno
25. 4. 2019
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5735-5
Kniha
Proceedings of the 25th Conference STUDENT EEICT 2019
Strany od
281
Strany do
284
Strany počet
4
URL
http://www.feec.vutbr.cz/conf/EEICT/archiv/sborniky/EEICT_2019_sbornik.pdf
BibTex
@inproceedings{BUT159873, author="David {Michalík}", title="Vehicle Driving Simulator with Data Acquisition", booktitle="Proceedings of the 25th Conference STUDENT EEICT 2019", year="2019", pages="281--284", publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií", address="Brno", isbn="978-80-214-5735-5", url="http://www.feec.vutbr.cz/conf/EEICT/archiv/sborniky/EEICT_2019_sbornik.pdf" }