Detail publikace

Podnikání a management v kontextu 21. století

BUMBEROVÁ, V. KORÁB, V. FILIPOVÁ, H. LE THI, T. ŤOPKOVÁ, D. VAŠKOVÁ, H. ZÁMORAVCOVÁ, M. BERAN, J. BLAŽEK, O. MUSILOVÁ, S. POHANČENÍK, V. HAMERNÍK, P. KRICHŤÁKOVÁ, B.

Originální název

Podnikání a management v kontextu 21. století

Český název

Podnikání a management v kontextu 21. století

Typ

kniha (jiná než odborná)

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Celý sborník je rozdělen do tří částí, kam jsou zařazeny příslušné výzkumné práce dle zaměření. První část se zabývá hodnocením spokojenosti stakeholderů pro vytváření prostředí pro zlepšení podniku. Druhá část se zabývá tvorbou podnikových strategií v návaznosti na tržní a obchodní prostředí a třetí část pak vyhodnocením výkonnosti v podniku.

Český abstrakt

Celý sborník je rozdělen do tří částí, kam jsou zařazeny příslušné výzkumné práce dle zaměření. První část se zabývá hodnocením spokojenosti stakeholderů pro vytváření prostředí pro zlepšení podniku. Druhá část se zabývá tvorbou podnikových strategií v návaznosti na tržní a obchodní prostředí a třetí část pak vyhodnocením výkonnosti v podniku.

Klíčová slova

Podnikání, primární výzkum, výkonnost podniků, podnikové procesy

Vydáno

15.11.2018

Nakladatel

Akademické nakladatelství CERM

Místo

Brno

ISBN

978-80-7204-993-6

Kniha

Podnikání a management v kontextu 21. století

Číslo edice

1

Strany počet

199

Dokumenty

BibTex


@book{BUT151540,
  author="Veronika {Bumberová} and Vojtěch {Koráb} and Hana {Filipová} and Tra Mi {Le Thi} and Dana {Ťopková} and Helena {Vašková} and Monika {Zámoravcová} and Jaromír {Beran} and Ondřej {Blažek} and Simona {Musilová} and Vladimír {Pohančeník} and Petr {Hamerník} and Bohdana {Krichťáková}",
  title="Podnikání a management v kontextu 21. století",
  annote="Celý sborník je rozdělen do tří částí, kam jsou zařazeny příslušné výzkumné práce dle zaměření. První část se zabývá hodnocením spokojenosti stakeholderů pro vytváření prostředí pro zlepšení podniku. Druhá část se zabývá tvorbou podnikových strategií v návaznosti na tržní a obchodní prostředí a třetí část pak vyhodnocením výkonnosti v podniku.",
  address="Akademické nakladatelství CERM",
  booktitle="Podnikání a management v kontextu 21. století",
  chapter="151540",
  howpublished="print",
  institution="Akademické nakladatelství CERM",
  year="2018",
  month="november",
  publisher="Akademické nakladatelství CERM",
  type="book"
}