Detail publikace
Podnikání a management v kontextu 21. století
BUMBEROVÁ, V. KORÁB, V. FILIPOVÁ, H. LE THI, T. ŤOPKOVÁ, D. VAŠKOVÁ, H. ZÁMORAVCOVÁ, M. BERAN, J. BLAŽEK, O. MUSILOVÁ, S. POHANČENÍK, V. HAMERNÍK, P. KRICHŤÁKOVÁ, B.
Originální název
Podnikání a management v kontextu 21. století
Český název
Podnikání a management v kontextu 21. století
Typ
kniha (jiná než odborná)
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Celý sborník je rozdělen do tří částí, kam jsou zařazeny příslušné výzkumné práce dle zaměření. První část se zabývá hodnocením spokojenosti stakeholderů pro vytváření prostředí pro zlepšení podniku. Druhá část se zabývá tvorbou podnikových strategií v návaznosti na tržní a obchodní prostředí a třetí část pak vyhodnocením výkonnosti v podniku.
Český abstrakt
Celý sborník je rozdělen do tří částí, kam jsou zařazeny příslušné výzkumné práce dle zaměření. První část se zabývá hodnocením spokojenosti stakeholderů pro vytváření prostředí pro zlepšení podniku. Druhá část se zabývá tvorbou podnikových strategií v návaznosti na tržní a obchodní prostředí a třetí část pak vyhodnocením výkonnosti v podniku.
Klíčová slova
Podnikání, primární výzkum, výkonnost podniků, podnikové procesy
Vydáno
15.11.2018
Nakladatel
Akademické nakladatelství CERM
Místo
Brno
ISBN
978-80-7204-993-6
Kniha
Podnikání a management v kontextu 21. století
Číslo edice
1
Strany počet
199
Dokumenty
BibTex
@book{BUT151540,
author="Veronika {Bumberová} and Vojtěch {Koráb} and Hana {Filipová} and Tra Mi {Le Thi} and Dana {Ťopková} and Helena {Vašková} and Monika {Zámoravcová} and Jaromír {Beran} and Ondřej {Blažek} and Simona {Musilová} and Vladimír {Pohančeník} and Petr {Hamerník} and Bohdana {Krichťáková}",
title="Podnikání a management v kontextu 21. století",
annote="Celý sborník je rozdělen do tří částí, kam jsou zařazeny příslušné výzkumné práce dle zaměření. První část se zabývá hodnocením spokojenosti stakeholderů pro vytváření prostředí pro zlepšení podniku. Druhá část se zabývá tvorbou podnikových strategií v návaznosti na tržní a obchodní prostředí a třetí část pak vyhodnocením výkonnosti v podniku.",
address="Akademické nakladatelství CERM",
booktitle="Podnikání a management v kontextu 21. století",
chapter="151540",
howpublished="print",
institution="Akademické nakladatelství CERM",
year="2018",
month="november",
publisher="Akademické nakladatelství CERM",
type="book"
}