Detail publikace

Návrh nové metodiky budování a údržby železničního bodového pole technologií GNSS v reálném čase

BUREŠ, J.

Originální název

Návrh nové metodiky budování a údržby železničního bodového pole technologií GNSS v reálném čase

Český název

Návrh nové metodiky budování a údržby železničního bodového pole technologií GNSS v reálném čase

Typ

článek ve sborníku

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Článek se zabývá formulací technologie přesného měření s využitím GNSS v reálném čase v železničním stavitelství pro určení prostorové polohy koleje v průběhu výstavby nebo v provozních podmínkách. Tehcnologie byla navržena pro Správu železniční dopravní cesty, s.o. pro účel podpory automatizované udržby prostorové polohy koleje s využitím automatizovaných strojních podbíječek na území České republiky. Technologie umožňuje měřit s přesností 10 až 15 mm vzhledem k nejbližším stanicícm permanentní služby CZEPOS v České republice.

Český abstrakt

Článek se zabývá formulací technologie přesného měření s využitím GNSS v reálném čase v železničním stavitelství pro určení prostorové polohy koleje v průběhu výstavby nebo v provozních podmínkách. Tehcnologie byla navržena pro Správu železniční dopravní cesty, s.o. pro účel podpory automatizované udržby prostorové polohy koleje s využitím automatizovaných strojních podbíječek na území České republiky. Technologie umožňuje měřit s přesností 10 až 15 mm vzhledem k nejbližším stanicícm permanentní služby CZEPOS v České republice.

Klíčová slova

GNSS-RTK, prostorová poloha koleje, železnice

Vydáno

24.02.2016

Nakladatel

Český svaz geodetů a kartografů - Spolek zeměměřičů Brno

Místo

Brno

ISBN

978-80-02-02645-7

Kniha

51. Geodetické informační dny

Edice

1

Číslo edice

1

Strany od

1

Strany do

10

Strany počet

69

BibTex


@inproceedings{BUT122960,
  author="Jiří {Bureš}",
  title="Návrh nové metodiky budování a údržby železničního bodového pole technologií GNSS v reálném čase",
  annote="Článek se zabývá formulací technologie přesného měření s využitím GNSS v reálném čase v železničním stavitelství pro určení prostorové polohy koleje v průběhu výstavby nebo v provozních podmínkách. Tehcnologie byla navržena pro Správu železniční dopravní cesty, s.o. pro účel podpory automatizované udržby prostorové polohy koleje s využitím automatizovaných strojních podbíječek na území České republiky. Technologie umožňuje měřit s přesností 10 až 15 mm vzhledem k nejbližším stanicícm permanentní služby CZEPOS v České republice.",
  address="Český svaz geodetů a kartografů - Spolek zeměměřičů Brno",
  booktitle="51. Geodetické informační dny",
  chapter="122960",
  edition="1",
  howpublished="electronic, physical medium",
  institution="Český svaz geodetů a kartografů - Spolek zeměměřičů Brno",
  year="2016",
  month="february",
  pages="1--10",
  publisher="Český svaz geodetů a kartografů - Spolek zeměměřičů Brno",
  type="conference paper"
}