Detail publikace

Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání

LINDR, J.

Originální název

Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání

Český název

Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání

Typ

kapitola v knize

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Nalezení optimální podoby vzdělávání na školách a profesního vzdělávání pro odbornou praxi není jednoduché. Moderní doba klade rostoucí požadavky na odborné vzdělání a na osvojení všech klíčových kompetencí, které absolventům umožní se lépe začlenit do profesní praxe i zvládnout osobní život. Všestranný rozvoj zastupují na Stavební fakultě VUT v Brně společenskovědní předměty, které je možné nabídnout i v rámci celoživotního vzdělávání. Příspěvek se zamýšlí nad významem těchto předmětů pro profesní vzdělání. Analyzuje dosavadní zkušenosti s výukou pohledem studentů, kteří se v anonymním dotazníku vyjadřují k přínosu předmětů pro studium i osobní rozvoj. Údaje jsou cenným zjištěním i impulsem pro modernizaci a zkvalitnění výuky do budoucna.

Český abstrakt

Nalezení optimální podoby vzdělávání na školách a profesního vzdělávání pro odbornou praxi není jednoduché. Moderní doba klade rostoucí požadavky na odborné vzdělání a na osvojení všech klíčových kompetencí, které absolventům umožní se lépe začlenit do profesní praxe i zvládnout osobní život. Všestranný rozvoj zastupují na Stavební fakultě VUT v Brně společenskovědní předměty, které je možné nabídnout i v rámci celoživotního vzdělávání. Příspěvek se zamýšlí nad významem těchto předmětů pro profesní vzdělání. Analyzuje dosavadní zkušenosti s výukou pohledem studentů, kteří se v anonymním dotazníku vyjadřují k přínosu předmětů pro studium i osobní rozvoj. Údaje jsou cenným zjištěním i impulsem pro modernizaci a zkvalitnění výuky do budoucna.

Klíčová slova

Profesní vzdělávání, celoživotní vzdělávání, kurikulum, klíčové kompetence, všestranný rozvoj, společenskovědní předměty, hodnocení kvality výuky

Vydáno

30.06.2014

Nakladatel

Mendelova univerzita v Brně

Místo

Brno

ISBN

978-80-7375-918-6

Kniha

Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol

Číslo edice

1

Strany od

127

Strany do

135

Strany počet

9

BibTex


@inbook{BUT121026,
  author="Jaroslav {Lindr}",
  title="Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání",
  annote="Nalezení optimální podoby vzdělávání na školách a profesního vzdělávání pro odbornou praxi není jednoduché. Moderní doba klade rostoucí požadavky na odborné vzdělání a na osvojení všech klíčových kompetencí, které absolventům umožní se lépe začlenit do profesní praxe i zvládnout osobní život. Všestranný rozvoj zastupují na Stavební fakultě VUT v Brně společenskovědní předměty, které je možné nabídnout i v rámci celoživotního vzdělávání. Příspěvek se zamýšlí nad významem těchto předmětů pro profesní vzdělání. Analyzuje dosavadní zkušenosti s výukou pohledem studentů, kteří se v anonymním dotazníku vyjadřují k přínosu předmětů pro studium i osobní rozvoj. Údaje jsou cenným zjištěním i impulsem pro modernizaci a zkvalitnění výuky do budoucna.",
  address="Mendelova univerzita v Brně",
  booktitle="Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol",
  chapter="121026",
  howpublished="print",
  institution="Mendelova univerzita v Brně",
  year="2014",
  month="june",
  pages="127--135",
  publisher="Mendelova univerzita v Brně",
  type="book chapter"
}