Detail publikace

Celkové tlakové ztráty úseků spalinovodu

POSPÍŠIL, J.

Originální název

Celkové tlakové ztráty úseků spalinovodu

Český název

Celkové tlakové ztráty úseků spalinovodu

Typ

souhrnná výzkumná zpráva - smluv. výzkum

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Cílem této zprávy je výpočet proudění spalin v definovaných sekcích spalinovodu zadané geometrie. Primárním cílem zprávy je stanovit tlakovou ztrátu řešených částí spalinovodu. Na základě dodaných podkladů byly vytvořeny numerické modely jednotlivých sekcí spalinovodu. Na vytvořených numerických modelech byly realizovány výpočty zaměřené na posouzení tlakové ztráty a rychlostního pole v jednotlivých sekcích. V ohybech spalinovodu byl testován přínos umístění naváděcích plechů pro zrovnoměrnění rychlostního pole spalin za ohyby, s cílem snížit tlakovou ztrátu. Geometrie spalinovodu byla zadána předanou výkresovou dokumentací

Český abstrakt

Cílem této zprávy je výpočet proudění spalin v definovaných sekcích spalinovodu zadané geometrie. Primárním cílem zprávy je stanovit tlakovou ztrátu řešených částí spalinovodu. Na základě dodaných podkladů byly vytvořeny numerické modely jednotlivých sekcí spalinovodu. Na vytvořených numerických modelech byly realizovány výpočty zaměřené na posouzení tlakové ztráty a rychlostního pole v jednotlivých sekcích. V ohybech spalinovodu byl testován přínos umístění naváděcích plechů pro zrovnoměrnění rychlostního pole spalin za ohyby, s cílem snížit tlakovou ztrátu. Geometrie spalinovodu byla zadána předanou výkresovou dokumentací

Klíčová slova

spalinovod, CFD, modelování, tlakové ztráty

Vydáno

19.08.2014

Nakladatel

VUT FSI EÚ

Místo

Brno

Strany od

1

Strany do

39

Strany počet

39

Dokumenty

BibTex


@misc{BUT116787,
  author="Jiří {Pospíšil}",
  title="Celkové tlakové ztráty úseků spalinovodu",
  annote="Cílem této zprávy je výpočet proudění spalin v definovaných sekcích spalinovodu zadané geometrie. Primárním cílem zprávy je stanovit tlakovou ztrátu řešených částí spalinovodu. Na základě dodaných podkladů byly vytvořeny numerické modely jednotlivých sekcí spalinovodu. Na vytvořených numerických modelech byly realizovány výpočty zaměřené na posouzení tlakové ztráty a rychlostního pole v jednotlivých sekcích. V ohybech spalinovodu byl testován přínos umístění naváděcích plechů pro zrovnoměrnění rychlostního pole spalin za ohyby, s cílem snížit tlakovou ztrátu. Geometrie spalinovodu byla zadána předanou výkresovou dokumentací",
  address="VUT FSI EÚ",
  chapter="116787",
  howpublished="electronic, physical medium",
  institution="VUT FSI EÚ",
  year="2014",
  month="august",
  pages="1--39",
  publisher="VUT FSI EÚ"
}