Detail publikace

Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

HANZELKA, M.

Originální název

Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

Anglický název

Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Cílem této práce je, se primárně zaměřit na metodologii využití CLV pro interní zákazníky a vytvořit tak nové vědecké poznáni v oblasti kvantifikace nákladů a přínosů interních zákazníků, tzn. zaměstnanců a spolupracujících osob v určitém tržním segmentu. Podobně jako externí zákazníci (trhy), tak i interní zákazníci vyjadřují svým chování a vystupováním vetší či menší náklonnost, v tom prvním případě ke značce a v tom druhém případě k zaměstnavateli. Proto i modelování CLV pro interní zákazníky bude vyžadovat kvalifikované predikce a kvantifikaci celé řady jak Hard, tak Soft položek a jejích převod na validní ukazatele.

Anglický abstrakt

The aim of this work is to focus primarily on the methodology for internal use CLV customers to create new scientific knowledge in the area of quantifying costs and benefits of internal customers, ie. Employees and partners in a particular market segment. Like external customers (markets) as well as internal customers express their behavior and demeanor greater or lesser affection, in the first case and to mark the latter case the employer. Therefore, the modeling of CLV for internal customers will require a qualified prediction and quantification of a wide range of both Hard and Soft items and its conversion to a valid pointer.

Klíčová slova v angličtině

Customer life time value, internal customer, internal marketing communication, proactive, reactive, Cost-benefit analysis.

Autoři

HANZELKA, M.

Rok RIV

2012

Vydáno

23. 11. 2012

Nakladatel

VUT, Fakulta podnikatelská

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-4632-8

Kniha

Meziárodní workshop doktorandských prací

Strany od

1

Strany do

7

Strany počet

7

BibTex

@inproceedings{BUT96765,
  author="Michael {Hanzelka}",
  title="Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies",
  booktitle="Meziárodní workshop doktorandských prací",
  year="2012",
  pages="1--7",
  publisher="VUT, Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-4632-8"
}