Detail publikace

Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy

NAVRÁTILOVÁ, L.

Originální název

Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy

Český název

Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.

Český abstrakt

Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.

Klíčová slova

European Social Survey, Schwartzovy kulturní hodnoty, reklama

Rok RIV

2011

Vydáno

25.11.2011

Nakladatel

VUT v Brně, Fakulta podnikatelská

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-4348-8

Kniha

International workshop for PhD students

Strany od

1

Strany do

6

Strany počet

6

Dokumenty

BibTex


@inproceedings{BUT88824,
  author="Ludmila {Navrátilová}",
  title="Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy",
  annote="Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.",
  address="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská",
  booktitle="International workshop for PhD students",
  chapter="88824",
  howpublished="electronic, physical medium",
  institution="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská",
  year="2011",
  month="november",
  pages="1--6",
  publisher="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská",
  type="conference paper"
}