Detail publikace

MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii

VESELÁ, J. KOUDELKOVÁ, P.

Originální název

MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii

Český název

MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii

Typ

konferenční sborník (ne článek)

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Každá země má svou národní image, prostřednictvím které se představuje svým zákazníkům. Statisticky je dokázáno, že každá země má více malých a středních podnikatelů než těch velkých. Pokud se budeme bavit o MSP v České republice, je velice pravděpodobné, že každý z nás si umí představit, jak české podniky komunikují s širokou veřejností. Obdobně toto funguje i v případě našich sousedů a v některých dalších zemích západní Evropy. Avšak jen málokdo z nás si dokáže představit současný stav na východě Evropy, který je od střední a západní Evropy odlišný. Nástin současné situace na východě přináší tato studie provedená na MSP v hlavním městě Bulharska, v Sofii.

Český abstrakt

Každá země má svou národní image, prostřednictvím které se představuje svým zákazníkům. Statisticky je dokázáno, že každá země má více malých a středních podnikatelů než těch velkých. Pokud se budeme bavit o MSP v České republice, je velice pravděpodobné, že každý z nás si umí představit, jak české podniky komunikují s širokou veřejností. Obdobně toto funguje i v případě našich sousedů a v některých dalších zemích západní Evropy. Avšak jen málokdo z nás si dokáže představit současný stav na východě Evropy, který je od střední a západní Evropy odlišný. Nástin současné situace na východě přináší tato studie provedená na MSP v hlavním městě Bulharska, v Sofii.

Klíčová slova

MSP, Bulharsko, Sofie, komunikace, zákazníci.

Vydáno

25.11.2011

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně

Místo

VUT v Brně

ISBN

978-80-214-4348-8

Strany od

1

Strany do

5

Dokumenty

BibTex


@proceedings{BUT75651,
  author="Jitka {Veselá} and Petra {Koudelková}",
  title="MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii",
  annote="Každá země má svou národní image, prostřednictvím které se představuje svým
zákazníkům. Statisticky je dokázáno, že každá země má více malých a středních podnikatelů
než těch velkých. Pokud se budeme bavit o MSP v České republice, je velice pravděpodobné,
že každý z nás si umí představit, jak české podniky komunikují s širokou veřejností. Obdobně
toto funguje i v případě našich sousedů a v některých dalších zemích západní Evropy.
Avšak jen málokdo z nás si dokáže představit současný stav na východě Evropy,
který je od střední a západní Evropy odlišný. Nástin současné situace na východě přináší
tato studie provedená na MSP v hlavním městě Bulharska, v Sofii.",
  address="Vysoké učení technické v Brně",
  chapter="75651",
  institution="Vysoké učení technické v Brně",
  year="2011",
  month="november",
  pages="1--5",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  type="conference proceedings"
}