Detail publikace

Využití počítačové simulace v pedagogickém procesu

VIDECKÁ, Z.

Originální název

Využití počítačové simulace v pedagogickém procesu

Anglický název

Computer Simulation in Teaching Process

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Simulace se stále více používá v procesu řízeníé. Na jedné straně je možné testovat různé varianty řešení, na druhé straně lze pomocí simulace eliminovat předimenzování systému, měřit možné dopady doporučených změn, atd. Studenti ekonomických a manažerských oborů by měli být schopni používat simulační techniky pro analýzu a provádění ekonomických a manažerských rozhodnutí. Příspěvek uvádí zkušenosti se simulačním systémem Witness na Fakultě podnikatelské VUT v Brně.

Anglický abstrakt

Simulation is increasingly used for control. On the one hand it is possible to examine different variants of solution on the other hand to eliminate useless system overdimension, measure impact of recommended changes, etc. Students of economies and management should be able to use simulation techniques for the analysing and making of economic and managerial decisions. There are decribe experience of using Witness system in Bussines and Management Faculty, BUT Brno.

Klíčová slova v angličtině

Computer simulation, production management, planning

Autoři

VIDECKÁ, Z.

Rok RIV

2002

Vydáno

1. 1. 2002

Nakladatel

VUT v Brně, Fakulta podnikatelská

Místo

Brno

Strany od

1

Strany do

5

Strany počet

5

BibTex

@inproceedings{BUT7133,
  author="Zdeňka {Videcká}",
  title="Využití počítačové simulace v pedagogickém procesu",
  booktitle="Seminář - Witness 2002",
  year="2002",
  pages="5",
  publisher="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská",
  address="Brno"
}