Detail publikace

Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh

Anglický název

Implementation of Marketing Concept in Company on Business Market

Typ

audiovizuální tvorba

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.

Anglický abstrakt

In transformation economies is marketing the most developed managerial tool in business. Business market has its specifical rules. Key of success of company are determinated by needs and expectations of customers and customer satisfaction.

Klíčová slova

trendy, marketingové koncepce, průmyslové trhy

Klíčová slova v angličtině

Marketing concept, Business Market, Transformation Economies

Autoři

ŠIMBEROVÁ, I.

Rok RIV

2002

Vydáno

1. 1. 2002

Nakladatel

FP VUT v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-214-2518-0

Kniha

Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region

Edice

Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p

Číslo edice

11

Strany počet

5

BibTex

@misc{BUT63602,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh",
  booktitle="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region",
  year="2002",
  series="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p",
  edition="11",
  pages="5",
  publisher="FP VUT v Brně",
  address="Brno",
  isbn="80-214-2518-0",
  note="presentation"
}