Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
CHALUPSKÝ, V., HAJKR, J., HOFFMANN, P.
Originální název
Strategický marketing
Anglický název
Strategic marketing
Typ
skriptum
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Tento studijní materiál poskytuje studentům širokou škálu poznatků z oblasti marketingové strategie. Jde o propraovaný manuál pro předmět Strategický marketing, slouží jako vstupní ifnormace pro marketingovou simulaci The Global Marketplace.
Anglický abstrakt
This study material gives students a wide spectrum of information from the area of marketing strategy. It is well-thought-out material for Strategic marketing course, there are informations necessary for marketing simulation The Global Marketplace
Klíčová slova v angličtině
Marketing strategy, marketing simulation, The Global Marketplace
Autoři
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně
Místo
Brno
ISBN
80-80-214-2201-
Strany počet
100
BibTex
@misc{BUT58926, author="Vladimír {Chalupský} and Josef {Hajkr} and Přemysl {Hoffmann}", title="Strategický marketing", year="2002", pages="100", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="Brno", isbn="80-80-214-2201-", note="course reader" }