Detail publikace

Grafická knihovna OpenGL

TIŠNOVSKÝ, P.

Originální název

Grafická knihovna OpenGL

Český název

Grafická knihovna OpenGL

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

V tomto článku je popsána programová grafická knihovna OpenGL, která v dnešní době představuje na většině platforem standard pro tvorbu 2D a zejména 3D grafických aplikací. Každá vlastnost knihovny OpenGL je popsána a předvedena na jednoduchém demonstračním programu vytvořeném v programovacím jazyce C.

Český abstrakt

V tomto článku je popsána programová grafická knihovna OpenGL, která v dnešní době představuje na většině platforem standard pro tvorbu 2D a zejména 3D grafických aplikací. Každá vlastnost knihovny OpenGL je popsána a předvedena na jednoduchém demonstračním programu vytvořeném v programovacím jazyce C.

Klíčová slova

OpenGL, Windows, Linux, IRIX, SGI, GLUT, programovací jazyk C, vykreslování, grafická pipeline, geometrie, 3D scény

Rok RIV

2003

Vydáno

07.07.2003

Místo

Praha

Strany počet

100

URL

BibTex


@article{BUT42004,
  author="Pavel {Tišnovský}",
  title="Grafická knihovna OpenGL",
  annote="V tomto článku je popsána programová grafická knihovna OpenGL, která v dnešní době představuje na většině platforem standard pro tvorbu 2D a zejména 3D grafických aplikací. Každá vlastnost knihovny OpenGL je popsána a předvedena na jednoduchém demonstračním programu vytvořeném v programovacím jazyce C.",
  booktitle="ROOT.CZ",
  chapter="42004",
  journal="ROOT, informace nejen ze světa Linuxu",
  number="1713",
  volume="2003",
  year="2003",
  month="july",
  pages="0",
  type="journal article - other"
}