Detail publikace

Grafická knihovna OpenGL

TIŠNOVSKÝ, P.

Originální název

Grafická knihovna OpenGL

Český název

Grafická knihovna OpenGL

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

V tomto článku je popsána programová grafická knihovna OpenGL, která v dnešní době představuje na většině platforem standard pro tvorbu 2D a zejména 3D grafických aplikací. Každá vlastnost knihovny OpenGL je popsána a předvedena na jednoduchém demonstračním programu vytvořeném v programovacím jazyce C.

Český abstrakt

V tomto článku je popsána programová grafická knihovna OpenGL, která v dnešní době představuje na většině platforem standard pro tvorbu 2D a zejména 3D grafických aplikací. Každá vlastnost knihovny OpenGL je popsána a předvedena na jednoduchém demonstračním programu vytvořeném v programovacím jazyce C.

Klíčová slova

OpenGL, Windows, Linux, IRIX, SGI, GLUT, programovací jazyk C, vykreslování, grafická pipeline, geometrie, 3D scény

Rok RIV

2003

Vydáno

07.07.2003

Místo

Praha

ISSN

1212-8309

Periodikum

ROOT, informace nejen ze světa Linuxu

Ročník

2003

Číslo

1713

Stát

CZ

Strany počet

100

URL

Dokumenty

BibTex


@article{BUT42004,
  author="Pavel {Tišnovský}",
  title="Grafická knihovna OpenGL",
  annote="V tomto článku je popsána programová grafická knihovna OpenGL, která v dnešní době představuje na většině platforem standard pro tvorbu 2D a zejména 3D grafických aplikací. Každá vlastnost knihovny OpenGL je popsána a předvedena na jednoduchém demonstračním programu vytvořeném v programovacím jazyce C.",
  booktitle="ROOT.CZ",
  chapter="42004",
  journal="ROOT, informace nejen ze světa Linuxu",
  number="1713",
  volume="2003",
  year="2003",
  month="july",
  pages="0",
  type="journal article - other"
}