Detail publikace
Grafická knihovna OpenGL
TIŠNOVSKÝ, P.
Originální název
Grafická knihovna OpenGL
Český název
Grafická knihovna OpenGL
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
cs
Originální abstrakt
V tomto článku je popsána programová grafická knihovna OpenGL, která v dnešní době představuje na většině platforem standard pro tvorbu 2D a zejména 3D grafických aplikací. Každá vlastnost knihovny OpenGL je popsána a předvedena na jednoduchém demonstračním programu vytvořeném v programovacím jazyce C.
Český abstrakt
V tomto článku je popsána programová grafická knihovna OpenGL, která v dnešní době představuje na většině platforem standard pro tvorbu 2D a zejména 3D grafických aplikací. Každá vlastnost knihovny OpenGL je popsána a předvedena na jednoduchém demonstračním programu vytvořeném v programovacím jazyce C.
Klíčová slova
OpenGL, Windows, Linux, IRIX, SGI, GLUT, programovací jazyk C, vykreslování, grafická pipeline, geometrie, 3D scény
Rok RIV
2003
Vydáno
07.07.2003
Místo
Praha
ISSN
1212-8309
Periodikum
ROOT, informace nejen ze světa Linuxu
Ročník
2003
Číslo
1713
Stát
CZ
Strany počet
100
URL
Dokumenty
BibTex
@article{BUT42004,
author="Pavel {Tišnovský}",
title="Grafická knihovna OpenGL",
annote="V tomto článku je popsána programová grafická knihovna OpenGL, která v dnešní době představuje na většině platforem standard pro tvorbu 2D a zejména 3D grafických aplikací. Každá vlastnost knihovny OpenGL je popsána a předvedena na jednoduchém demonstračním programu vytvořeném v programovacím jazyce C.",
booktitle="ROOT.CZ",
chapter="42004",
journal="ROOT, informace nejen ze světa Linuxu",
number="1713",
volume="2003",
year="2003",
month="july",
pages="0",
type="journal article - other"
}