Detail publikace

Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.

Lukášová, R. a kol.

Originální název

Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.

Anglický název

Corporate culture of Czech manufacturing firms: perception of selected aspects of internal and external envinronment.

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek prezentuje vybranou část výsledků empirického výzkumu, provedeného v rámci řešení dílčího úkolu „Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem“ institucionálního výzkumného záměru J 22/98 265 100018 „Výzkum strategického řízení v českých firmách“. Prezentovány jsou typické způsoby vnímání managementu českých výrobních firem ve vztahu k vybraným aspektům vnitřního a vnějšího prostředí firmy.

Anglický abstrakt

The contribution presente a part of the results of the empirical research into the role of corporate culture in relation to strategic management of Czech firms, included in the institutional research project MSM 265100018.

Klíčová slova v angličtině

corporate culture, perception of value, manufacturing firms

Autoři

Lukášová, R. a kol.

Rok RIV

2004

Vydáno

21. 10. 2004

Nakladatel

Brno University of Technology, Business and Management Faculty

Místo

Brno

ISBN

80-214-2753-1

Kniha

New Trends a New europe: Research for Entrepreneurship

Strany od

1

Strany do

10

Strany počet

10

BibTex

@inproceedings{BUT17839,
  author="Růžena {Lukášová}",
  title="Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.",
  booktitle="New Trends a New europe: Research for Entrepreneurship",
  year="2004",
  pages="10",
  publisher="Brno University of Technology, Business and Management Faculty",
  address="Brno",
  isbn="80-214-2753-1"
}