Detail publikace

Vyhodnocování procesů v malých organizacích

MARTÍNEK, Z., KRESLÍKOVÁ, J.

Originální název

Vyhodnocování procesů v malých organizacích

Český název

Vyhodnocování procesů v malých organizacích

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

V současnosti je nutné, aby se i menší organizace orientovaly na procesní řízení. Správná identifikace a optimalizace procesů může být podmínkou přežití na globálním trhu. Bude popsáno využití MBNQA pro nalezení slabých míst v organizaci a postup identifikace a možnosti pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky. Text se také zabývá vyhodnocováním v síťových grafech. Jsou popsány a analyzovány vztahy procesního modelu, reengineeringu (BPR/BPRD) a workflow systému. Navrhuje se postup optimalizace konkrétního procesu reálné firmy a shrnutí poznatků z konkrétní realizace.

Český abstrakt

V současnosti je nutné, aby se i menší organizace orientovaly na procesní řízení. Správná identifikace a optimalizace procesů může být podmínkou přežití na globálním trhu. Bude popsáno využití MBNQA pro nalezení slabých míst v organizaci a postup identifikace a možnosti pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky. Text se také zabývá vyhodnocováním v síťových grafech. Jsou popsány a analyzovány vztahy procesního modelu, reengineeringu (BPR/BPRD) a workflow systému. Navrhuje se postup optimalizace konkrétního procesu reálné firmy a shrnutí poznatků z konkrétní realizace.

Klíčová slova

PROCESNÍ ŘÍZENÍ, METRIKY, ŘÍZENÍ VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY, OPTIMALIZACE PROCESŮ, BUSINESS PROCES REENGINEERING

Rok RIV

2004

Vydáno

05.10.2004

Nakladatel

Sdružení Evida - konferenční servis

Místo

Plzeň

ISBN

80-86596-51-6

Kniha

GEMAN

Edice

Acta EVIDA No. 33

Strany od

35

Strany do

41

Strany počet

7

BibTex


@inproceedings{BUT17380,
  author="Zdeněk {Martínek} and Jitka {Kreslíková}",
  title="Vyhodnocování procesů v malých organizacích",
  annote="V současnosti je nutné, aby se i menší organizace orientovaly na procesní řízení. Správná identifikace a optimalizace procesů může být podmínkou přežití na globálním trhu. Bude popsáno využití MBNQA pro nalezení slabých míst v organizaci a postup identifikace a možnosti pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky. Text se také zabývá vyhodnocováním v síťových grafech. Jsou popsány a analyzovány vztahy procesního modelu, reengineeringu (BPR/BPRD) a workflow systému. Navrhuje se postup optimalizace konkrétního procesu reálné firmy a shrnutí poznatků z konkrétní realizace.",
  address="Sdružení Evida - konferenční servis",
  booktitle="GEMAN",
  chapter="17380",
  edition="Acta EVIDA No. 33",
  institution="Sdružení Evida - konferenční servis",
  year="2004",
  month="october",
  pages="35--41",
  publisher="Sdružení Evida - konferenční servis",
  type="conference paper"
}