Detail publikace

Specifika marketingových strategií technologických startupů

MANDEL, M.

Originální název

Specifika marketingových strategií technologických startupů

Anglický název

Specific of marketing strategies of technological startup

Typ

článek ve sborníku mimo WoS a Scopus

Jazyk

slovenština

Originální abstrakt

Článok sa zaoberá aktuálnou témou technologických startupov a ich marketingovej stratégie. Cieľom je priniesť tému do popredia a poukázať, že kľúčom k úspešnému naštartovaniu novej spoločnosti, je práve správna marketingová stratégia a prístup k nej

Anglický abstrakt

Deals with the current topic of technology startups and their marketing strategy. The aim is to bring the topic to the forefront and point out that the key to a successful start-up of a new company is just the right marketing strategy and approach to it.

Klíčová slova

Marketingová stratégia, Technologický Startup, Digitálny Marketing, Spin-off, Branding

Klíčová slova v angličtině

Marketing strategy, Technological Startup, Digital Marketing, Spin-off, Branding

Autoři

MANDEL, M.

Vydáno

11. 12. 2020

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5933-5

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2020

Strany od

133

Strany do

140

Strany počet

7

URL

BibTex

@inproceedings{BUT170181,
  author="Miroslav {Mandel}",
  title="Specifika marketingových strategií technologických startupů",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020",
  year="2020",
  pages="133--140",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5933-5",
  url="https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf"
}