Detail publikace

Dynamika Obchodního Modelu versus Dynamický Obchodní Model

KRMELA, A.

Originální název

Dynamika Obchodního Modelu versus Dynamický Obchodní Model

Český název

Dynamika Obchodního Modelu versus Dynamický Obchodní Model

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Článek si klade za cíl přispět k odstranění vnímané dichotomie termínů dynamika obchodního modelu a dynamický obchodní model. Výzkum je kvalitativního charakteru s využitím literárních rešerší a analytické indukce. Dynamika a dynamický jsou v kontextu obchodního modelu akademickou literaturou nejednoznačně konceptualizovány a autory interpretovány nesystematicky. Náš výzkum naznačuje, že je lze považovat za synonyma, znamenající souhrnně různé formy okolností, příčin a důsledků změn obchodních modelů. V zájmu předejití nejasnostem je nezbytné explicitní vyjasnění předmětu nebo objektu výzkumu.

Český abstrakt

Článek si klade za cíl přispět k odstranění vnímané dichotomie termínů dynamika obchodního modelu a dynamický obchodní model. Výzkum je kvalitativního charakteru s využitím literárních rešerší a analytické indukce. Dynamika a dynamický jsou v kontextu obchodního modelu akademickou literaturou nejednoznačně konceptualizovány a autory interpretovány nesystematicky. Náš výzkum naznačuje, že je lze považovat za synonyma, znamenající souhrnně různé formy okolností, příčin a důsledků změn obchodních modelů. V zájmu předejití nejasnostem je nezbytné explicitní vyjasnění předmětu nebo objektu výzkumu.

Klíčová slova

dynamika; dynamický; obchodní model; dichotomie

Vydáno

13.01.2021

Nakladatel

MAGNANIMITAS Assn.

Místo

Hradec Králové

ISSN

1805-0638

Periodikum

GRANT Journal

Ročník

9

Číslo

2

Stát

CZ

Strany od

36

Strany do

40

Strany počet

5

URL

Dokumenty

BibTex


@article{BUT167737,
  author="Aleš {Krmela}",
  title="Dynamika Obchodního Modelu versus Dynamický Obchodní Model",
  annote="Článek si klade za cíl přispět k odstranění vnímané dichotomie termínů dynamika obchodního modelu a dynamický obchodní model. Výzkum je kvalitativního charakteru s využitím literárních rešerší a analytické indukce. Dynamika a dynamický jsou v kontextu obchodního modelu akademickou literaturou nejednoznačně konceptualizovány a autory interpretovány nesystematicky. Náš výzkum naznačuje, že je lze považovat za synonyma, znamenající souhrnně různé formy okolností, příčin a důsledků změn obchodních modelů. V zájmu předejití nejasnostem je nezbytné explicitní vyjasnění předmětu nebo objektu výzkumu.",
  address="MAGNANIMITAS Assn.",
  chapter="167737",
  howpublished="online",
  institution="MAGNANIMITAS Assn.",
  number="2",
  volume="9",
  year="2021",
  month="january",
  pages="36--40",
  publisher="MAGNANIMITAS Assn.",
  type="journal article - other"
}