Detail publikace

Klasifikace interpretací české klasické hudby za použití dynamického borcení časové osy a strojového učení

MIKLÁNEK, Š.

Originální název

Klasifikace interpretací české klasické hudby za použití dynamického borcení časové osy a strojového učení

Český název

Klasifikace interpretací české klasické hudby za použití dynamického borcení časové osy a strojového učení

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Tento výzkum je věnován statistické analýze celkem tří databází klasické komorní a orchestrální hudby českých autorů Leoše Janáčka a Antonína Dvořáka. V tomto článku je představena metoda pro rozdělení interpretací dle místa původu na české a zahraniční nahrávky za použití dynamického borcení časové osy a strojového učení. Bylo dokázáno, že při využití parametrů barvy zvuku lze dosáhnout přesnosti klasifikace přesahující hranici 90 % a úspěšně tak určit místo původu nahrávek.

Český abstrakt

Tento výzkum je věnován statistické analýze celkem tří databází klasické komorní a orchestrální hudby českých autorů Leoše Janáčka a Antonína Dvořáka. V tomto článku je představena metoda pro rozdělení interpretací dle místa původu na české a zahraniční nahrávky za použití dynamického borcení časové osy a strojového učení. Bylo dokázáno, že při využití parametrů barvy zvuku lze dosáhnout přesnosti klasifikace přesahující hranici 90 % a úspěšně tak určit místo původu nahrávek.

Klíčová slova

klasická, komorní, orchestrální, hudba, extrakce, rozpoznávání, binární klasifikace, dynamické borcení časové osy

Vydáno

31.10.2019

Místo

Brno

ISSN

1213-1539

Periodikum

Elektrorevue - Internetový časopis (http://www.elektrorevue.cz)

Ročník

21

Číslo

5

Stát

CZ

Strany od

131

Strany do

138

Strany počet

8

URL

Dokumenty

BibTex


@article{BUT161076,
  author="Štěpán {Miklánek}",
  title="Klasifikace interpretací české klasické hudby za použití dynamického borcení časové osy a strojového učení",
  annote="Tento výzkum je věnován statistické  analýze celkem tří databází klasické komorní a orchestrální hudby českých autorů Leoše Janáčka a Antonína Dvořáka. V tomto článku je představena metoda pro rozdělení interpretací dle místa původu na české a zahraniční nahrávky za použití dynamického borcení časové osy a strojového učení.  Bylo dokázáno, že při využití parametrů barvy zvuku lze dosáhnout přesnosti klasifikace přesahující hranici 90 % a úspěšně tak určit místo původu nahrávek.",
  chapter="161076",
  howpublished="online",
  number="5",
  volume="21",
  year="2019",
  month="october",
  pages="131--138",
  type="journal article - other"
}