Detail publikace

Customer Development Plan: řízení zákaznické zkušenosti v nové éře ekonomiky

HAVÍŘ, D.

Originální název

Customer Development Plan: řízení zákaznické zkušenosti v nové éře ekonomiky

Anglický název

Customer Development Plan: customer experience management in a new era of the economy

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Cílem tohoto článku je teoreticky zasadit fenomén zákaznické zkušenosti do kontextu ekonomiky transformací, analyzovat jejich vzájemmný vztah v kontextu faktorů zákaznické zkušenosti, a za empirické podpory navrhnout z toho vyplývající doporučení pro manažerskou sféru a potenciální směry výzkumu pro sféru vědeckou. Druhým cílem je pak na základě poznatků z oblasti zákaznické zkušenosti a ekonomiky transformací navrhnout rámec pro řízení zákaznické zkušenosti připravený na éru ekonomiky transformací.

Anglický abstrakt

The aim of this paper is to theoretically place the phenomenon of customer experience in the context of the transformation economy, to analyze their relationship in the context of factors of customer experience, and with empirical support to propose the recommendations for management and potential research directions for the academics. The second objective is to propose a customer experience management framework prepared for the era of transformation economy, based on the knowledge from the field of customer experience and transformation economy.

Klíčová slova

zákaznická zkušenost, ekonomika, marketing, lidské potřeby, lidský rozvoj, ekonomika transformací

Klíčová slova v angličtině

customer experience, economy, marketing, human needs, human development, transformation economy

Autoři

HAVÍŘ, D.

Vydáno

6. 12. 2019

Nakladatel

Faculty of Business and Management, Brno University of Technology

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5835-2

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2019

Strany od

83

Strany do

97

Strany počet

13

BibTex

@inproceedings{BUT160920,
  author="David {Havíř}",
  title="Customer Development Plan: řízení zákaznické zkušenosti v nové éře ekonomiky",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019",
  year="2019",
  pages="83--97",
  publisher="Faculty of Business and Management, Brno University of Technology",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5835-2"
}