Detail publikace

Zákaznická zkušenost ve sdílené ekonomice z pohledu firmy

MACHALA, J.

Originální název

Zákaznická zkušenost ve sdílené ekonomice z pohledu firmy

Anglický název

Customer experience in shared economy from the perspective of the company

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Řízení zákaznických zkušeností je nový marketingový směr, který společnostem umožní odlišit se a získat konkurenční výhodu. Porozumění zákaznickým zkušenostem a cesta zákazníka v čase je pro společnosti rozhodující. Zákaznická zkušenost je stále více vnímána jako důležitý marketingový koncept vedoucí k diferenciaci a jako efektivní řešení pro budování konkurenční výhody na otevřeném globálním trhu.

Anglický abstrakt

Customer Experience Management is a new marketing direction that enables companies to differentiate and gain a competitive edge. Understanding customer experience and customer journey over time is critical to companies. Customer experience is increasingly seen as an important marketing concept leading to differentiation and as an effective solution for building a competitive advantage in an open global market.

Klíčová slova

loajalita zákazníků, doporučení, zkušenosti zákazníků, sdílená ekonomika, Uber, Bolt, Airbnb

Klíčová slova v angličtině

customer experience, recommendations, shared economy, Uber, Bolt, Airbnb

Autoři

MACHALA, J.

Vydáno

6. 12. 2019

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5835-2

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2019

Strany od

163

Strany do

167

Strany počet

5

BibTex

@inproceedings{BUT160693,
  author="Jan {Machala}",
  title="Zákaznická zkušenost ve sdílené ekonomice z pohledu firmy",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019",
  year="2019",
  pages="163--167",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5835-2"
}