Detail publikace

OCI-nástroj pro vysvětlení chování podniku ve vztahu k implementaci marketingové koncepce zaměřené na spokojenost zákazníka

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

OCI-nástroj pro vysvětlení chování podniku ve vztahu k implementaci marketingové koncepce zaměřené na spokojenost zákazníka

Anglický název

OCI-tool for company behaviour explanation to the relation of customer satisfaction marketing concept implementation

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Z předchozích zjištění se zdá, že uplatňování marketingové koncepce podniku založené na principech úplné spokojenosti zákazníka je významné pro další rozvoj českých podniků. V marketingové literatuře se čím dál, tím častěji objevují myšlenky, které doporučují obrátit pozornost právě k firemní kultuře při uplatňování marketingových koncepcí do podnikové praxe. V našem výzkumu jsme se snažili spojit tyto myšlenky. Ve výzkumu jsme použili empirický nástroj OCI (Organisational Charakter Index) W. Bridgese, který umožňuje pochopit chování podniku na základě typologie. Jedním z cílů bylo ověřit tento nástroj v českých podnicích a využít ho k charakterizování a vysvětlení chování podniků ve vztahu k marketingové koncepci, hlavně z pohledu její implementace.

Anglický abstrakt

From the previous findings it seems that the application of the marketing concept of the company based on the principles of total customer satisfaction is important for further development of Czech companies. In the marketing literature more and more frequently occur the ideas, which recommend turning of the attention just to the company culture with the application of the marketing concepts into the company life. In our research we tried to put these ideas together. In the research we used the empiric tool OCI (Organisational Charakter Index) of W. Bridges, which enables to understand the behavior of the company on the basis of typology. One of the targets was to verify this tool in the Czech companies and use it for the characterization and explanation of the behavior of companies in relation to marketing concept, especially from the point of its implementation.

Klíčová slova

OCI nástroj, spokojenost zákazníka, iprůmyslový trh

Klíčová slova v angličtině

OCI, customer satisfaction, industrial market

Autoři

ŠIMBEROVÁ, I.

Rok RIV

2003

Vydáno

1. 1. 2003

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Technická 2

Místo

Brno

ISBN

80-214-2518-0

Kniha

New Trends of the Development of Industry

Edice

2003

Číslo edice

1

Strany od

1

Strany do

8

Strany počet

8

BibTex

@inproceedings{BUT13839,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="OCI-nástroj pro vysvětlení chování podniku ve vztahu k implementaci marketingové koncepce zaměřené na spokojenost zákazníka",
  booktitle="New Trends of the Development of Industry",
  year="2003",
  series="2003",
  number="1",
  pages="1--8",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Technická 2",
  address="Brno",
  isbn="80-214-2518-0"
}