Detail publikace

Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

HANZELKA, M.

Originální název

Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

Anglický název

Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

Typ

audiovizuální tvorba

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU na téma Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

Anglický abstrakt

WORKSHOP - Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

Klíčová slova

Celoživotní hodnota zákazníka

Klíčová slova v angličtině

Customer Life-time Value

Autoři

HANZELKA, M.

Vydáno

9. 12. 2016

Strany od

1

Strany do

14

Strany počet

14

BibTex

@misc{BUT137898,
  author="Michael {Hanzelka}",
  title="Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

",
  year="2016",
  pages="1--14",
  note="presentation"
}