Detail publikace

Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

HANZELKA, M.

Originální název

Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

Anglický název

Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

Typ

audiovizuální tvorba

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU - Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

Anglický abstrakt

WORKSHOP - Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

Klíčová slova

Celoživotní hodnota zákazníků

Klíčová slova v angličtině

Using the concept of Customer Life-time Value

Autoři

HANZELKA, M.

Vydáno

4. 12. 2015

Místo

Podnikatelská fakulta VUT Brno

Strany od

1

Strany do

9

Strany počet

9

BibTex

@misc{BUT137897,
  author="Michael {Hanzelka}",
  title="Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

",
  year="2015",
  pages="1--9",
  address="Podnikatelská fakulta VUT Brno",
  note="presentation"
}