Detail publikace

Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

HANZELKA, M.

Originální název

Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

Český název

Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

Typ

audiovizuální tvorba

Jazyk

cs

Originální abstrakt

WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU - Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

Český abstrakt

WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU - Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

Klíčová slova

Celoživotní hodnota zákazníků

Vydáno

04.12.2015

Místo

Podnikatelská fakulta VUT Brno

Strany od

1

Strany do

9

Strany počet

9

Dokumenty

BibTex


@misc{BUT137897,
  author="Michael {Hanzelka}",
  title="Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem

",
  annote="WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU - Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
",
  chapter="137897",
  howpublished="online",
  year="2015",
  month="december",
  pages="1--9",
  type="presentation"
}