Detail publikace
Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
HANZELKA, M.
Originální název
Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Český název
Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Typ
audiovizuální tvorba
Jazyk
cs
Originální abstrakt
WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU - Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Český abstrakt
WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU - Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Klíčová slova
Celoživotní hodnota zákazníků
Vydáno
04.12.2015
Místo
Podnikatelská fakulta VUT Brno
Strany od
1
Strany do
9
Strany počet
9
Dokumenty
BibTex
@misc{BUT137897,
author="Michael {Hanzelka}",
title="Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
",
annote="WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU - Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
",
chapter="137897",
howpublished="online",
year="2015",
month="december",
pages="1--9",
type="presentation"
}