Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Vážení zúčastnění na chodu VUT v Brně,
v přiloženém on-line formuláři: "Kniha přání a stížností" máte možnost se vyjádřit k činnostem na VUT v Brně. Tento formulář slouží pro předávání Vašich podnětů o úrovni poskytovaných služeb na VUT v Brně a k trvalému zlepšování kvality instituce.
Vyjádřit se můžete zcela anonymně nebo nám můžete uvést Vaše kontaktní údaje (jméno a příjmení) se zanecháním Vašeho emailu. Výhodou neanonymního sdělení je, že Vám bude na relevantní a slušná sdělení podnětů, námětů a postřehů přímoodeslána elektronická odpověď.
Jeden formulář "Knihy přání a stížností" slouží pro jednu zpětnou vazbu a je přímozaslán pověřenému pracovníkovi na VUT v Brně, který předá relevantní informaci vedení VUT v Brně. "Kniha přání a stížností" není on-line diskuzí pro více zúčastněných stran, ale slouží pouze pro zadání jedné zpětné vazby pro vedeníVUT v Brně.
Je zde nutné upozornit, že tato "Kniha přání a stížností" neslouží jako technická emailová podpora CVIS (http://www.vutbr.cz/cvis/pro-uzivatele/emailova-podpora). Využívejte prosím tuto „Knihu přání a stížností“ pro sdělení Vašich zkušeností s VUT v Brně a to ve formě názoru, který bude předán k diskuzi vedení VUT a to s cílem zvyšování Vaší spokojenosti. Jestliže to uznáte za vhodné, tak přivítáme Váš návrh, jak danou stížnost nebo přání vyřešit.
Zaměstnanci VUT v Brně Vám děkují za Vaši pozitivní a/nebo negativní zpětnou vazbu na chod VUT v Brně!