Nabídka programů

Konstrukční a procesní
inženýrství Stavba
letadel a provoz letadel

Kombinovaná 4 roky Zakončeno titulem Ph.D.

Samostatná tvůrčí činnost ve špičkovém oboru – stavba a provoz letadel. Zaměříte se na moderní metody řešení problémů aerodynamiky a mechaniky letu. Pevnosti, únavy, životnosti a velkých deformací leteckých konstrukcí – či komplexních analýz spolehlivosti moderních soustav letadel, progresivních konstrukčních materiálů a spojovacích technologií. Budete se věnovat problematice organizace, ekonomiky a bezpečnosti letecké dopravy. A současně se podílet na výzkumu a vývoji realizovaném pro průmyslové partnery nebo v rámci mezinárodních projektů.

Až studium dokončíte, stanete se profesionály, o které se budou zajímat letecké společnosti u nás i ve světě. Třeba i evropské letecké konsorcium Airbus. Můžete zastávat pozice vědeckých, výzkumných nebo vývojových pracovníků ve všech strojírenských oblastech.

Přehled nabízených témat najdete na http://www.fme.vutbr.cz/vav/dokt_tema.html?nabidka=1.

Tento program zajišťuje Letecký ústav.

E-přihláška

Letecké technologie – náskok pro jakýkoli inženýrský obor

  • 8

    velkých mezinárodních projektů z prostředků EU a ve spolupráci s Airbus, DLR, Thales Alenia SSpace, aj.

  • 72

    úspěšně obhájených doktorských prací do r. 2017

  • 0

    nezaměstnanost absolventů - získáváte pozici dle vlastního výběru se znalostí budoucího pracoviště již v době studia

1. ročník

Máte za sebou výběr tématu disertační práce, a tím i svého školitele. S ním připravíte podrobný studijní plán – mimo jiné si vybíráte dva předměty obecného teoretického základu (matematika, fyzika) a tři specializované předměty, většinou formou konzultací nebo přednášek - do konce úvodního roku studia složíte min. 2 zkoušky z vybraných předmětů včetně jazyka. Nedílnou součástí studia je pedagogická praxe, tedy výuka 4 hod. za týden. Na konci 1. ročníku probíhá hodnocení vašeho studia školitelem. Získáváte základní stipendium ve výši 6 000 Kč.

Všechny své vědomosti předají
a v těžkých chvílích vás podrží

Předchozí Následující

Pojďte na FSI!

Jak se dostat na FSI