Detail předmětu

Vizualizace v manažerské informatice 2

FP-VMI2Ak. rok: 2019/2020

Jazyk výuky

čeština

Garant předmětu

Zajišťuje ústav

Výsledky učení předmětu

Studenti získají znalosti potřebné k tvorbě vlastních 2D a 3D grafických návrhů a osvojí si dovednosti potřebné k jejich kvalitní realizaci. Uvědomí si možnosti a hranice grafických nástrojů pro tvorbu a úpravu 2D a 3D grafiky a naučí se hranice posouvat kreativními způsoby řešení. Získané znalosti, dovednosti a informace absolvent předmětu upotřebí napříč všemi úrovněmi firmy.

Prerekvizity

Teoretická i praktická znalost používání PC.

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody

Výuku představují pouze cvičení zaměřená na praktický trénink dovedností z oblasti 2D a 3D počítačové grafiky. Po osvojení základních praktik řešení jsou studenti vedeni k samostatné práci a hledání vlastních způsobů řešení zadaného problému za dohledu a přispění vyučujícího dle individuální potřeby studenta. U prací studentů je dáván důraz na kreativní pojetí zadání a kvalitu zpracování řešení.

Způsob a kritéria hodnocení

Zápočet bude udělen za alespoň 70% docházku a aktivní práci v hodinách. Možné výjimky stanoví vyučující individuálně.
Studenti během semestru zpracují kompletní grafické řešení dle zadaných parametrů s maximálním ziskem 30 bodů. Za 100% docházku a aktivní práci v hodinách student obdrží 5 bodů. Celkový počet dosažených bodů určí známku předmětu: A ϵ ⟨35; 27), B ϵ ⟨27; 24), C ϵ ⟨24; 21), D ϵ ⟨21; 18), E ϵ ⟨18; 15), F ϵ ⟨15; 0⟩.

Učební cíle

Cílem předmětu je seznámit studenty s nástroji pro tvorbu a úpravu 2D a 3D počítačové grafiky a předat praktické znalosti a dovednosti nutné k vlastní tvorbě pro potřeby na všech úrovních podniku.

Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky

Účast na cvičeních je povinná a je kontrolována.

Doporučená literatura

WILLMORE, Ben. Velká kniha k Adobe Photoshop CS: [manuál k programu a škola výtvarných technik]. Brno: CP Books, 2005. ISBN 8025105318.
KOENIGSMARCK, Arndt von. Cinema 4D R10: praktický výukový kurz. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 9788025120569.
JIŘÍ, Žára a Jiří ŽÁRA. Moderní počítačová grafika. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 9788025104545.

Typ (způsob) výuky

 

Cvičení s počítačovou podporou

26 hod., povinná

Vyučující / Lektor