Detail předmětu

Podnikové webové portály

FP-PWPAk. rok: 2019/2020

Přednášky
1.Základní informace, architektura Sharepointu
2.Správa knihoven dokumentů a seznamů,tvorba a nastavení knihoven seznamů
3.Možnosti seznamu a knihoven, tvorba vzorců a výpočtových hodnot
4.Pracovní postupy, tvorba a nastavení workflow, pracovní postup SPD
5.Propojení s MS Office, Integrace MS Outlook, Excel, Access, Project
6.Správa oprávnění, změna oprávnění na úrovni knihovny, seznamu, webu, zabezpečení
7.Typy obsahu, tvorba nových typů obsahu, součásti typu obsahu
8.Navigace, panel snadné spuštění, horní navigace
9.Aplikace, výchozí šablony aplikací, oznámení, kontakty, diskusní příspěvky
10.Tvorba webového obsahu a webové části
11,Excel services, služba Excel Services, webová část Excel Web Access
12.Směrování obsahu, web projektu, podnikový wikiweb
13. Šablony webu, knihovna formulářů, auditování a uchovávání

Garant předmětu

Zajišťuje ústav

Doporučená nebo povinná literatura

O'CONNOR, E. Mistrovství ve Windows Sharepoint Services 3.0, 1. vyd.640 s. Praha: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1962-4

Jazyk výuky

čeština

Osnovy výuky

Přednášky
1.Základní informace, architektura Sharepointu
2.Správa knihoven dokumentů a seznamů,tvorba a nastavení knihoven seznamů
3.Možnosti seznamu a knihoven, tvorba vzorců a výpočtových hodnot
4.Pracovní postupy, tvorba a nastavení workflow, pracovní postup SPD
5.Propojení s MS Office, Integrace MS Outlook, Excel, Access, Project
6.Správa oprávnění, změna oprávnění na úrovni knihovny, seznamu, webu, zabezpečení
7.Typy obsahu, tvorba nových typů obsahu, součásti typu obsahu
8.Navigace, panel snadné spuštění, horní navigace
9.Aplikace, výchozí šablony aplikací, oznámení, kontakty, diskusní příspěvky
10.Tvorba webového obsahu a webové části
11,Excel services, služba Excel Services, webová část Excel Web Access
12.Směrování obsahu, web projektu, podnikový wikiweb
13. Šablony webu, knihovna formulářů, auditování a uchovávání

Cíl

Cílem předmětu je seznámit student s tvorbou podnikových webových portálů prostřednictvím moderních portálových technologií, založených na principu správy, sdílení a oběhu dokumentů v rámci podnikové informační infrastruktury. Studenti budou seznámeni s možnostmi tvorby internetových a intranetových stránek, které umožňují vystavovat a spravovat dokumenty, vyhledávat potřebné informace, a v neposlední řadě navrhovat, sledovat a řídit pracovní postupy. Získané informace lze použít jako nástroj rozhodování managementu.

Zařazení předmětu ve studijních plánech

  • Program BAK-MIn bakalářský

    obor BAK-MIn , 3. ročník, zimní semestr, 4 kredity, povinně volitelný

Typ (způsob) výuky

 

Přednáška

26 hod., nepovinná

Vyučující / Lektor

Cvičení

13 hod., povinná

Vyučující / Lektor

eLearning