• Noc vědců 2017
  • Události
  • Sem patřím
  • Centrum sportovních aktivit VUT v Brně
  • Výzkumná centra
  • Zvut.cz

  • Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.

Provozní odbor

Provozní odbor zabezpečuje úkoly VUT a zajišťuje činnost rektora a kvestora zejména v těchto oblastech:

  • správy vybraných objektů a areálů VUT,
  • údržby vybraných pozemků VUT,
  • zajišťování centrálního sledování a vyhodnocování energetických spotřeb součástí a energetické náročnosti provozu součástí VUT včetně souvisejícího zajišťování centrálního nákupu energií, vody či plynu,
  • zajišťování centrální správy majetku podléhající evidenci v katastru nemovitostí,
  • plní funkci podatelny Rektorátu.

Provozní odbor se člení na:

  • Oddělení správy budov – Antonínská 1;
  • Oddělení správy budov – Kraví hora;
  • Oddělení správy nemovitého majetku a energií;
  • Oddělení správy budov Kounicova 67a;
  • Oddělení správy budov Údolní 53;
  • Oddělení správy budov – technologický inkubátor.

Jednotlivá oddělení správy budov zabezpečují zejména:

  • správu všech objektů, které dle dislokačního členění má v užívání Rektorát,
  • běžnou údržbu uvedených objektů, údržbu komunikací a zeleně, ostrahu, dodávku energií, úklid a běžné servisní práce související s provozem, některé činnosti související s pronájmy dočasně nevyužívaných ploch a prostor (zpracování podkladů pro vypracování nájemních smluv, účtování a přeúčtování všech nákladů, zajištění služeb pro nájemce).

Oddělení správy budov zabezpečují správu objektů fakult VUT, vysokoškolských ústavů VUT a dalších součástí VUT, které nemají vlastní provozně správní aparát, nebo daný areál či objekt je užíván více součástmi VUT.

Součástí oddělení správy budov – Antonínská 1 je podatelna, která spravuje mimo jiné datovou schránku VUT.

    vedoucí

    zaměstnanec

    • Ing. Monika Bednářová

      Referent nákupu, pasport, krizové řízení, školení řidičů

    • Iveta Hejduková

      Referent v oblasti pojištění, evidence odpadů, evidence BOZP a PO
      Úřední hodiny pro veřejnost - po, st, čt 7:00–11:00, 12:00-14:00 hod.
      ut, pá 7:00-11:00 hod

    • Renata Kašná

      Vedoucí sekretariátu
      Nákup kancelářských potřeb, zpracování energii na PO

    • Andrea Neugebauer
    • Ing. Lenka Slezáková

      Referent nákupu, objednávky pro RE, evidence smluv

    Správa budov I - Centrum

      vedoucí

      zaměstnanec

      Správa budov II - Kraví Hora

        vedoucí

        zaměstnanec

        Správa nemovitého majetku a energií

          vedoucí

          zaměstnanec

          Správa budov VII - Kounicova

            vedoucí

            zaměstnanec

            Správa budov V - Inkubátor VUT

              vedoucí

              zaměstnanec

              Správa budov areál Údolní 53

                vedoucí

                zaměstnanec

                Areál Údolní 19

                  vedoucí

                  Areál Rybářská 13/15

                    vedoucí