- Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.
Provozní odbor
Provozní odbor zabezpečuje úkoly VUT a zajišťuje činnost rektora a kvestora zejména v těchto oblastech:
- správy vybraných objektů a areálů VUT,
- údržby vybraných pozemků VUT,
- zajišťování centrálního sledování a vyhodnocování energetických spotřeb součástí a energetické náročnosti provozu součástí VUT včetně souvisejícího zajišťování centrálního nákupu energií, vody či plynu,
- zajišťování centrální správy majetku podléhající evidenci v katastru nemovitostí,
- plní funkci podatelny Rektorátu.
Provozní odbor se člení na:
- Oddělení správy budov – Antonínská 1;
- Oddělení správy budov – Kraví hora;
- Oddělení správy nemovitého majetku a energií;
- Oddělení správy budov Kounicova 67a;
- Oddělení správy budov Údolní 53;
- Oddělení správy budov – technologický inkubátor.
Jednotlivá oddělení správy budov zabezpečují zejména:
- správu všech objektů, které dle dislokačního členění má v užívání Rektorát,
- běžnou údržbu uvedených objektů, údržbu komunikací a zeleně, ostrahu, dodávku energií, úklid a běžné servisní práce související s provozem, některé činnosti související s pronájmy dočasně nevyužívaných ploch a prostor (zpracování podkladů pro vypracování nájemních smluv, účtování a přeúčtování všech nákladů, zajištění služeb pro nájemce).
Oddělení správy budov zabezpečují správu objektů fakult VUT, vysokoškolských ústavů VUT a dalších součástí VUT, které nemají vlastní provozně správní aparát, nebo daný areál či objekt je užíván více součástmi VUT.
Součástí oddělení správy budov – Antonínská 1 je podatelna, která spravuje mimo jiné datovou schránku VUT.
vedoucí
zaměstnanec
Provozní oddělení
vedoucí
zaměstnanec
- Helena Bdinková
Vnitro objednávky, Český rozhlas a televize, školení řidičů, kufrová pošta
- Bc. Hana Bendová
Evidence smluv, likvidace faktur přijatých, vystavování externích objednávek
- Iveta Hejduková
Koordinátorka BOZP + PO, úrazy studentů, pojištění majetku, evidence odpadů
- Renata Kašná
Účtování energíí, vnitra energie, koordinace nákupů, spolupráce s EO, kontrolní činnost na PO, vedení agend na PO a TPO
- Veronika Michutová
Zajištění nákupů, likvidace faktur přijatých, vystavování externích objednávek
- Ing. Lenka Slezáková
Správa budov I - Centrum
vedoucí
zaměstnanec
- Marek Babinec
Zabezpečuje obsluhu informačního a technologického vybavení Velína
- Irena Brázdová
Úklid objektu rektorátu
- Bc. Michaela Cupáková
Zabezpečuje provoz recepce, vydává klíče, vyřizuje telefonní hovory
- Zdeněk Drábek
Údržbář, práce při údržbě elektrického zařízení a ostatních prostor areálů
- Ing. Martin Fárek
Zabezpečuje obsluhu informačního a technologického vybavení Velína
- Jiří Gregor
Zabezpečuje obsluhu informačního a technologického vybavení Velína
- Petr Hodan
Údržbář, práce při údržbě elektrického zařízení a ostatních prostor areálů
- Roman Hoffman
Zabezpečuje obsluhu informačního a technologického vybavení Velína
- Petr Kadrnka
Zajišťuje běžnou údržbu určeného objektu, obslujuhe výměníkou stanici
- Yveta Lajcmanová
Úklid objektu rektorátu
- Olga Pospíšilová
Úklid objektu rektorátu
- Irena Řepová
Úklid objektu rektorátu
- Jakub Sklář
Zabezpečuje obsluhu informačního a technologického vybavení Velína
- Dana Synková
Úklid objektu rektorátu
- Renata Višňová
Zajišťuje provoz šatny a dozor při akcích
- Kristýna Zoufalá
Zabezpečuje provoz recepce, vydává klíče, vyřizuje telefonní hovory
Správa budov II - Kraví Hora
zaměstnanec
- Maria Amerlingová
Kontrola osob a vozidel v objektu; Evidence závad; Obsluha zabezpečovacích a kamerových systémů
- Zdeněk Daněk
Kontrola osob a vozidel v objektu; Evidence závad; Obsluha zabezpečovacích a kamerových systémů
- Bc. Nikola Otrusiníková
Administrativní práce, evidence a kontrola smluv
Správa nemovitého majetku a energií
vedoucí
zaměstnanec
- Ing. Libor Kratochvíl
Provoz budov, PD PPV
- Petr Kulíšek
Údržba určených objektů a venkovních prostor areálů
- Marek Michut
Nakupování energií a médií a nákladová optimalizace spotřeby; Koordinace a správa systémů měření a regulace v budovách a technologické zajištění
- Jaroslav Řehák
Údržba určených objektů a venkovních prostor areálů
Správa budov VII - Kounicova
vedoucí
zaměstnanec
- Libuše Césarová
Úklid určených objektů
- Martin Fabián
Kontrola osob v objektu, evidence závad, evidence klíčů
- Naděžda Jankůjová
Úklid určených objektů
- Libuše Matulová
Úklid určených objektů
- Martina Nečasová
Kontrola osob v objektu, evidence závad, evidence klíčů
- Zdeněk Rotrekl
Údržba určených objektů a venkovních prostor areálů
- Marta Šimperová
Kontrola osob v objektu, evidence závad, evidence klíčů
- Jaroslava Zavadilová
Úklid určených objektů
- Lenka Zelinková
Úklid určených objektů
Správa budov V - Inkubátor VUT
zaměstnanec
- Vojtěch Bárta
Údržbář, údržba určených objektů a venkovních prostor areálů
- Zdeněk Lajcman
Údržbář, údržba určených objektů a venkovních prostor areálů
- Karel Sedlák
Údržbář, práce při údržbě elektrického zařízení a ostatních prostor areálů
- Zbyněk Spurný
Údržbář, práce při údržbě elektrického zařízení a ostatních prostor areálů
Správa budov areál Údolní 53
vedoucí
zaměstnanec
- Monika Blahová
Úklid určených objektů a venkovních prostor areálů
- Jaroslav Knesl
Obsluhuje a udržuje automatické zařízení výměníkové stanice, údržbářské práce a úklid venkovních prostor
- Petr Kříž
Údržba určených budov a venkovních prostor
- Ing. Jozef Petruška
Údržba určených budov a venkovních prostor
- Andrea Rziepělová
Úklid určených objektů a venkovních prostor areálů
- Marie Soukupová
Otvírání a zavírání objektů v areálu, hlášení a evidence zjištěných nahlášených závad
- Dalibor Štefan
Údržba určených budov a venkovních prostor
- Markéta Tomková
Úklid určených objektů a venkovních prostor areálů
- Jakub Weigl
Otvírání a zavírání objektů v areálu, hlášení a evidence zjištěných nahlášených závad
Areál Údolní 19
vedoucí
Areál Rybářská 13/15
vedoucí
Archiv - provoz
Oddělení správy systémů řízení budov
vedoucí
zaměstnanec
- Mgr. Jiří Hladík
Analytické a metodické činnosti pro oblasti pasportizace a GIS analýz
- Ing. Kateřina Honusová
- Bc. Nikola Sarančuk
Oddělení energetického managementu
člen
Oddělení dopravy
vedoucí
zaměstnanec
- Richard Brtník
Řidič LUV, rozvoz stravy pro KaM, práce v pneuservisu
- Mgr. Milan Budín
Řidič osobních a nákladních vozidel
- Vladimír Červinka
Řidič osobních a nákladních vozidel, garážmistr
- Václav Liška
Řidič osobních vozidel a autobusu, automechanik
- Aleš Macků
Řidič LUV, rozvoz stravy pro KaM
- Marek Němec
Řidič osobního vozidla, LUV a mikrobusu, automechanik a práce v pneuservisu
- Štěpán Novák
Řidič LUV, rozvoz vnitřní pošty VUT
- Ilona Záleská
Organizace dopravy, zprcování CCS karet, výkazů jízd a fakturace
Oddělení správy informačních technologií
vedoucí
zaměstnanec
- Ing. Stanislav Drápal
Správa uživatelů
- Bc. Jiří Kadlec
Správa tiskáren a infrastruktury
- Ing. Milan Škrhák
Správa uživatelů