Ing.

Petra Šmakalová

FP – externí pedagog

Odeslat VUT zprávu

Ing. Petra Šmakalová

Publikace

  • 2013

    MILICHOVSKÝ, F.; SCHÜLLER, D.; ŠMAKALOVÁ, P. Význam měření efektivnosti vztahového marketingu: zákaznický přístup. In Moderní problémy ekonomiky, podnikání a management: teorie a praxe. Brno, Izhevsk: 2013. s. 206-210. ISBN: 978-5-7526-0597- 0.
    Detail

    ŠIMBEROVÁ, I.; ŠMAKALOVÁ, P.; SYCHROVÁ, L.; MILICHOVSKÝ, F. Obchodování. Obchodování. Brno: VUTIUM, 2013. ISBN: 978-80-214-4709- 7.
    Detail

    ŠMAKALOVÁ, P.; MILICHOVSKÝ, F. Definování homogenních skupin stakeholderů z hlediska hodnocení jejich vlivu na řízení podniku. Scientia& Societas, 2013, roč. IX, č. 3, s. 164-172. ISSN: 1801- 7118.
    Detail

  • 2012

    MILICHOVSKÝ, F.; ŠMAKALOVÁ, P. Volba marketingových činností vzhledem k velikosti podniku. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2012, roč. 2012, č. 12, s. 56-67. ISSN: 1802- 8527.
    Detail

    ŠIMBEROVÁ, I.; SYCHROVÁ, L.; ŠMAKALOVÁ, P.; MILICHOVSKÝ, F. The choice and intensity of marketing activities use in relation to company size. In International Conference. In Trends in economics and management for the 21st century (id 20445). 2012. Brno, Česká republika: CERM, 2012. s. 1-11. ISBN: 978-80-214-4581- 9.
    Detail

    ROSENBERG, J.; ŠMAKALOVÁ, P. Kritické Faktory Úspěchu: Případová Studie Společnosti Kofola a.s. In Mezinárodní workshop doktorandských prací. Brno: FP, VUT Brno, 2012. s. 25-31. ISBN: 978-80-214-4632- 8.
    Detail

    ŠMAKALOVÁ, P. Generic stakeholder strategy. Economics and management- 2007, 2012, roč. 2012, č. 17, s. 665-669. ISSN: 1822- 6515.
    Detail

  • 2011

    ŽIŽLAVSKÝ, O.; ŠMAKALOVÁ, P. Research Results in the Field of Information Support for Innovation Activities. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2011, roč. 19, č. 4, s. 387-398. ISSN: 1211-8516.
    Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně

    MILICHOVSKÝ, F.; SCHÜLLER, D.; ŠMAKALOVÁ, P. Relationship Marketing Effectiveness: Stakeholder approach. Izhevsk: Publishing House of Izhevsk State Technical University, 2011. s. 65-69. ISBN: 978-5-7526-0520- 8.
    Detail

    MILICHOVSKÝ, F.; ŠMAKALOVÁ, P. The Importance of Marketing Activities in seeking business opportunities. Brno: FP VUT, 2011. s. 1-4. ISBN: 978-80-214-4257- 3.
    Detail

    ŠMAKALOVÁ, P.; ŠIMBEROVÁ, I. Stakeholder approach in marketing strategy. International Scientific Conference “ Whither Our Economies, 2011, roč. 2011, č. 1, s. 135-142. ISSN: 2029- 8501.
    Detail

*) Citace publikací se generují jednou za 24 hodin.