Publication detail

Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje

KOTLÍK, J.

Original Title

Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje

English Title

Study the possibility of using a new distribution channel and business partners with a direct influence on sales strategy

Type

study

Language

Czech

Original Abstract

Cílem této studie pro společnost Ultrasport s.r.o. je analyzovat stávající stav prodejních kanalů a jejich procesů. Společnosti Ultrasport navrhnout celkovou reorganizaci struktury internetové prezentace, společně se zavedením nového účinného distribučního kanálu.

English abstract

The aim of this study Ultrasport Company Ltd. is to analyze the current state of their sales channels and processes. Companies Ultrasport propose an overhaul structure of the Internet presentation, together with the introduction of new efficient distribution channel.

Keywords

internet, prodejní kanály

Key words in English

internet,sales channels

Authors

KOTLÍK, J.

Released

9. 6. 2010

Publisher

Ultrasport s r.o., Svitavy

Location

Brno

Pages from

1

Pages to

28

Pages count

28

BibTex

@misc{BUT68428,
  author="Josef {Kotlík}",
  title="Studie možnosti použití nového distribučního kanálu a obchodních partnerů s přímým ovlivněním strategie prodeje",
  year="2010",
  pages="1--28",
  publisher="Ultrasport s r.o., Svitavy",
  address="Brno",
  note="study"
}