Publication detail

Základy marketingu

KAŇOVSKÁ, L.

Original Title

Základy marketingu

English Title

Fundamentals of Marketing

Type

course reader

Language

Czech

Original Abstract

Studijní text poskytuje základní přehled problematiky předmětu Základy marketingu. Jeho cílem je proto jasně vymezit jednotlivá témata tohoto předmětu včetně uvedení základních informací k probíraným oblastem. Studijní materiál umožňuje snadnou orientaci v dané problematice svým členěním na kapitoly a podkapitoly, které se věnují požadovaným oblastem. Součástí kapitol je přehled o obsahu požadovaných znalostí, včetně příslušných otázek k procvičení problematiky, klíčových pojmů k zapamatování, stručného shrnutí, povinné a popřípadě doporučené literatury. Jednotlivá marketingová témata budou na přednáškách dále rozšířeny, doplněny o příklady a konkrétní případové studie.

English abstract

Studijní text poskytuje základní přehled problematiky předmětu Základy marketingu. Jeho cílem je proto jasně vymezit jednotlivá témata tohoto předmětu včetně uvedení základních informací k probíraným oblastem. Studijní materiál umožňuje snadnou orientaci v dané problematice svým členěním na kapitoly a podkapitoly, které se věnují požadovaným oblastem. Součástí kapitol je přehled o obsahu požadovaných znalostí, včetně příslušných otázek k procvičení problematiky, klíčových pojmů k zapamatování, stručného shrnutí, povinné a popřípadě doporučené literatury. Jednotlivá marketingová témata budou na přednáškách dále rozšířeny, doplněny o příklady a konkrétní případové studie.

Keywords

marketing, marketingový mix, komunikační mix, segmentace

Key words in English

marketing, marketing mix, communication mix, market segmentation

Authors

KAŇOVSKÁ, L.

Released

27. 2. 2009

Publisher

Akademické nakladatelství CERM

Location

Brno

ISBN

978-80-214-3838-5

Book

Zákklady marketingu

Edition

Učební texty VŠ

Edition number

1

Pages count

123

BibTex

@misc{BUT59730,
  author="Lucie {Kaňovská}",
  title="Základy marketingu",
  booktitle="Zákklady marketingu",
  year="2009",
  series="Učební texty VŠ",
  edition="1",
  pages="123",
  publisher="Akademické nakladatelství CERM",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-3838-5",
  note="course reader"
}