Publication detail

Strategický marketing

ŠIMBEROVÁ, I. KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Original Title

Strategický marketing

English Title

Strategic marketing

Type

course reader

Language

Czech

Original Abstract

Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.

English abstract

Publication is especially for students of BAHONS studies and it is focused on the description of main topics related to strategic marketing. There are also two important chapters, which are describing market orientation and as well customer services and their importances for customers and for companies.

Keywords

strategický marketing, doprovodné služby, tržní orientace

Key words in English

strategic marketing, customer services, market orientation

Authors

ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Released

15. 7. 2005

Publisher

Ing. Zdeněk Novotný CSc.

Location

Brno, FP

ISBN

80-7355-046-6

Edition number

2.

Pages from

1

Pages to

70

Pages count

70

BibTex

@misc{BUT59188,
  author="Iveta {Šimberová} and Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Strategický marketing",
  year="2005",
  edition="2.",
  pages="1--70",
  publisher="Ing. Zdeněk Novotný CSc.",
  address="Brno, FP",
  isbn="80-7355-046-6",
  note="course reader"
}