Publication detail

Strategický marketing

Lucie Sýkorová, Ivera Šimberová, Eva Tomáškova

Original Title

Strategický marketing

English Title

Strategic marketing

Type

course reader

Language

Czech

Original Abstract

Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.

English abstract

Publication is especially for students of BAHONS studies and it is focused on the description of main topics related to strategic marketing. There are also two important chapters, which are describing market orientation and as well customer services and their importances for customers and for companies.

Key words in English

Marketing Strategy, Customer Satisfaction, Market Orientation, Services

Authors

Lucie Sýkorová, Ivera Šimberová, Eva Tomáškova

Released

2. 8. 2004

Publisher

Ing. Zdeněk Novotný, CSc.

Location

Brno

ISBN

80-7355-017-2

Book

Strategický marketing

Edition number

1.

Pages from

1

Pages to

70

Pages count

70

BibTex

@misc{BUT59022,
  author="Iveta {Šimberová} and Eva {Tomášková}",
  title="Strategický marketing",
  booktitle="Strategický marketing",
  year="2004",
  edition="1.",
  pages="1--70",
  publisher="Ing. Zdeněk Novotný, CSc.",
  address="Brno",
  isbn="80-7355-017-2",
  note="course reader"
}