Publication detail

Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?

KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Original Title

Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?

English Title

What promotion forms to use for entry to foreign trade?

Type

journal article - other

Language

Czech

Original Abstract

Pro podniky, které chtějí vstoupit na nový trh, je důležité nabídnout zákazníkovi samozřejmě kvalitní produkt, ale také nutné zákazníky správně oslovit s cílem přesvědčit je o koupi. Každý podnikatelský subjekt má možnost vybrat si z celé palety forem propagace, přičemž není možné jednoznačně říci, která z forem je všeobecně nejúčinnější. V našem článku Vám chceme přiblížit jednotlivé formy propagace, které můžete ve svém podnikání využít. K jednotlivým formám propagace uvádíme i nejnovější trendy a příklady vhodného použití.

English abstract

For companies which want to entry to some new market, it is important to provide high-quality product to their companies. However it is very necessary to address customers properly to persuade them to buy the promoted product. Companies can use many promotional methods and techniques. Of course it is impossible to say which of them is the most effective one generally. The paper is focused on short characteristis of all main promotion methods and latest teends and examples of proper using.

Keywords

komunikační mix, podlinková a nadlinková reklama, direct mail, corporate identity

Key words in English

communication mix, ATL and BTL ads, direct mail, corporate identity

Authors

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

RIV year

2007

Released

1. 3. 2007

Publisher

MM Publishing, s.r.o.

Location

Praha

ISBN

1212-2572

Periodical

MM Průmyslové spektrum

Year of study

3

Number

3

State

Czech Republic

Pages from

88

Pages to

89

Pages count

2

BibTex

@article{BUT43434,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?",
  journal="MM Průmyslové spektrum",
  year="2007",
  volume="3",
  number="3",
  pages="88--89",
  issn="1212-2572"
}