Publication detail

K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami

CHALUPSKÝ, V.

Original Title

K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami

English Title

On some aspects of analyzing customer satisfaction with services

Type

journal article - other

Language

Czech

Original Abstract

Příspěvek pojednává o možnostech měření spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Je orientovaný na prezentaci přístupu, založeném na metodice "mezer" při posuzování úrovně kvality služeb.

English abstract

The paper deals with some ways in measuring customer satisfaction with services. The main focus is given to the "gap" theory as a tool for assessing service quality.

Key words in English

Customer satisfaction, service quality

Authors

CHALUPSKÝ, V.

Released

1. 1. 2003

Pages from

9

Pages to

11

Pages count

3

BibTex

@article{BUT42325,
  author="Vladimír {Chalupský}",
  title="K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami",
  year="2003",
  number="3",
  pages="3"
}