Publication detail

Profesionál v marketingu

MRÁČEK, P.

Original Title

Profesionál v marketingu

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Článek se zabývá tématem marketingu, resp. tím, jaký by měl být správný člověk v marketingu. Je zde uvedeno čím vším by se měl zabývat a jaký by měl být, aby byl vnímán jako profesionál ve svém oboru.

Authors

MRÁČEK, P.

Released

24. 11. 2006

Publisher

Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně

Location

Brno

ISBN

80-214-3323-X

Book

Sborník příspěvků - Workshop doktorandů Fakulty podnikatelské

BibTex

@inproceedings{BUT25029,
  author="Pavel {Mráček}",
  title="Profesionál v marketingu",
  booktitle="Sborník příspěvků - Workshop doktorandů Fakulty podnikatelské",
  year="2006",
  publisher="Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně",
  address="Brno",
  isbn="80-214-3323-X"
}