Publication detail

Marketér profesionál

MRÁČEK, P.

Original Title

Marketér profesionál

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Článek je zaměřen zejména na to, jaký by měl být správný "marketér", aby byl okolím vnímán jako profesionál. Ukazuji zde požadavky ze strany zákazník, zaměstnavatele, majitele, nadřízeného, atp. Z nejdůležitějších požadavků pak sestavuji "ideálního marketéra profesionála", který by měl dokonale uspokojovat potřeby zákazníků.

English abstract

In the article I especially focused on the right characteristic of Director of Marketing who should be recognized as a professional by public. I write here at the demands of customers, employers, owners, leaders or colleagues. Then I set up "an ideal professional Director of Marketing" from these demands. This professional should impeccably satisfy needs of customers.

Key words in English

A professional, Director of Marketing, Marketing, Creativity, Customer

Authors

MRÁČEK, P.

Released

29. 11. 2006

Publisher

Alfa Publishing, s.r.o., Praha

Location

Brno

ISBN

80-86851-62-1

Book

MendelNet 2006

Pages from

235

BibTex

@inproceedings{BUT24832,
  author="Pavel {Mráček}",
  title="Marketér profesionál",
  booktitle="MendelNet 2006",
  year="2006",
  publisher="Alfa Publishing, s.r.o., Praha",
  address="Brno",
  isbn="80-86851-62-1"
}