Publication detail

Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu

KAŇOVSKÁ, L.

Original Title

Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu

English Title

Marketing strategy of companies in tourist trade

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

V článku jsem se snažila zdůraznit význam marketingu pro subjekty působící v cestovním ruchu, a to pro hotely a jiná ubytovací zařízení. V první části jsem se soustředila na možné formy propagace hotelů, které se mi jeví jako nejvhodnější. Druhá část článku je věnována stručnému přehledu několika dalších příležitostí rozvoje hotelů a trendů v současném hotelnictví. Závěrem je možné poznamenat, že hotely mohou se svými zákazníky komunikovat různými cestami. Mohou také hledat různorodé způsoby, jak být zákazníkům co nejblíže. Nakonec ale vždy záleží na jejich samotném rozhodnutí, jakou cestu hotely zvolí, aby se aktivně snažily působit na ovlivňování nákupního rozhodování zákazníka.

English abstract

The paper stresses the importance of marketing for companies working in tourist trade. I focused only on hotels and other accommodation facilities. The first part describes the possible forms of hotel promotion, which seem to me to be the most appropriate. The second part briefly shows other possible occasion of hotel development and some trends in hotel industry.

Keywords

Cestovní ruch - hotelnictví - marketingová strategie - propagace

Key words in English

Tourist trade - hotel industry - marketing strategy - promotion

Authors

KAŇOVSKÁ, L.

Released

6. 2. 2007

Publisher

Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu

Location

Hradec Králové - Hradecké ekonomické dny

ISBN

978-80-7041-824-6

Pages from

305

Pages to

309

Pages count

5

BibTex

@inproceedings{BUT22765,
  author="Lucie {Kaňovská}",
  title="Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu",
  year="2007",
  pages="305--309",
  publisher="Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu",
  address="Hradec Králové - Hradecké ekonomické dny",
  isbn="978-80-7041-824-6"
}