Publication detail

Trendy v marketingu doprovodných služeb

KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Original Title

Trendy v marketingu doprovodných služeb

English Title

Trends in Marketing of Customer Services

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Článek pojednává o doprovodných službách, které se dnes stávají velmi důležité při rozhodování zákazníků o koupi produktu. Článek stručně popisuje doprovodné služby, uvádí jejich nejčastější příklady a informuje o jejich významu jak pro zákazníky, tak i pro samotné podniky. Také jsou zde uvedeny současné trendy v poskytování služeb a možná očekávání jejich dalšího vývoje.

English abstract

The paper is focused on customer services which play very important role by making sale decisions by customers. It describes customer services, their most often examples and their importance for customers briefly. Their importance is seen not only for customers, but also for companies. There are also information about present trends in providing services and possible expectations of their development in the paper.

Key words in English

marketing, customer services, industrial companies

Authors

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Released

20. 10. 2006

Publisher

VŠE v Praze

Location

Praha, VŠE v Praze Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací

ISBN

80-245-1091-X

Pages from

591

Pages to

602

Pages count

12

BibTex

@inproceedings{BUT19389,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Trendy v marketingu doprovodných služeb",
  year="2006",
  pages="591--602",
  publisher="VŠE v Praze",
  address="Praha, VŠE v Praze

Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací",
  isbn="80-245-1091-X"
}