Publication detail

Hodnocení změn v management malých a středních firem vyvolaných procesem internacionalizace

Original Title

Hodnocení změn v management malých a středních firem vyvolaných procesem internacionalizace

Czech Title

Hodnocení změn v management malých a středních firem vyvolaných procesem internacionalizace

Language

cs

Original Abstract

Všechny teoretické koncepce popisující internacionalizaci firem, hodnotí management jako významný faktor ovlivňující zásadním způsobem úspěšnost firem v tomto procesu. To jinak řečeno znamená, že pro malé a střední firmy je rozhodující, do jaké míry je management schopen řídit firmu v průběhu této expanze. Tato forma expanze navíc vyžaduje změny v přístupu managementu a pro úspěch je nutné aby tyto změny proběhly co nejdříve. Otázkou pak zůstává v jaké míře se změny skutečně realizují a projeví na aktivitě firem. Příspěvek nabízí hodnocení změn v managementu ve vzorku českých malých a středních firem. Nabízí srovnání chování a fungování managementu firem, které usilují o rozvoj internacionalizačních aktivit a firem a těch, které tento rozvoj dosud neprosazují.

Czech abstract

Všechny teoretické koncepce popisující internacionalizaci firem, hodnotí management jako významný faktor ovlivňující zásadním způsobem úspěšnost firem v tomto procesu. To jinak řečeno znamená, že pro malé a střední firmy je rozhodující, do jaké míry je management schopen řídit firmu v průběhu této expanze. Tato forma expanze navíc vyžaduje změny v přístupu managementu a pro úspěch je nutné aby tyto změny proběhly co nejdříve. Otázkou pak zůstává v jaké míře se změny skutečně realizují a projeví na aktivitě firem. Příspěvek nabízí hodnocení změn v managementu ve vzorku českých malých a středních firem. Nabízí srovnání chování a fungování managementu firem, které usilují o rozvoj internacionalizačních aktivit a firem a těch, které tento rozvoj dosud neprosazují.

BibTex


@inproceedings{BUT17817,
  author="Robert {Zich}",
  title="Hodnocení změn v management malých a středních firem vyvolaných procesem internacionalizace",
  annote="Všechny teoretické koncepce popisující internacionalizaci firem, hodnotí management jako významný faktor ovlivňující zásadním způsobem úspěšnost firem v tomto procesu. To jinak řečeno znamená, že pro malé a střední firmy je rozhodující, do jaké míry je management schopen řídit firmu v průběhu této expanze. Tato forma expanze navíc vyžaduje změny v přístupu managementu a pro úspěch je nutné aby tyto změny proběhly co nejdříve. Otázkou pak zůstává v jaké míře se změny skutečně realizují a projeví na aktivitě firem. Příspěvek nabízí hodnocení změn v managementu ve vzorku českých malých a středních firem. Nabízí srovnání  chování a fungování managementu firem, které usilují o rozvoj internacionalizačních aktivit a firem a těch, které tento rozvoj dosud neprosazují.",
  address="BUT, Faculty of Business and Management",
  booktitle="New Trends for a New Europe: Research for Enterpreneurship",
  chapter="17817",
  institution="BUT, Faculty of Business and Management",
  year="2004",
  month="october",
  pages="30",
  publisher="BUT, Faculty of Business and Management",
  type="conference paper"
}