Publication detail

Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.

ŠIMBEROVÁ, I.

Original Title

Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.

Type

conference paper

Language

English

Original Abstract

Příspěvek je zaměřený na oblast internacionalizace malých a středních firem v České republice. Jeho součástí je prezentování některých vybraných výsledku z provedeného předvýzkumu v roce 2002, které blíže naznačují oblasti, ve kterých jsou předpokládané ohniska hlavních bariér českých malých a středních firem zabraňující jejich intenzivnějšímu zapojování do transakcí na mezinárodních trzích. Pozornost je věnována hlavně překážkám v jedné z vytypovaných oblastí, a to marketingu a marketingovému rozhodování. Článek poukazuje na nejvýznamnější strategické příležitostí a hrozby, ale také slabé a silné stránky našich firem.

Keywords

marketing, SMEs, Česká republika

Authors

ŠIMBEROVÁ, I.

RIV year

2003

Released

1. 1. 2003

Publisher

Žilina-EDIS-ŽU

Location

ŽU, Žilina, Slovensko

ISBN

80-8070-134-2

Book

Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky

Pages from

308

Pages to

313

Pages count

6

BibTex

@inproceedings{BUT14007,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.",
  booktitle="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky",
  year="2003",
  pages="6",
  publisher="Žilina-EDIS-ŽU",
  address="ŽU, Žilina, Slovensko",
  isbn="80-8070-134-2"
}