Publication detail

Je synergie cestou ke zvýšení hodnoty podniku?

Original Title

Je synergie cestou ke zvýšení hodnoty podniku?

Czech Title

Je synergie cestou ke zvýšení hodnoty podniku?

Language

cs

Original Abstract

Čelíme jedné z největších ekonomických krizí, které kdy postihly svět. V tomto nelehkém období mnoho podniků řeší otázku přežití, zachování svého tržního podílu, boje o zákazníky. Ekonomická krize však nedopadá pouze na podniky, ale ve větší míře i na ostatní subjekty ekonomiky, tedy i na shareholdery. Ti kvůli zachování svého životního standardu, ačkoliv poučeni o situaci, očekávají alespoň zachování hodnoty jejich statků. Jak může podnik, čelící dopadům hospodářské krize, zachovávat svoji hodnotu? Může ji i zvyšovat? Dnes, více než kdy jindy, přichází ke slovu synergické podnikání. Umožňuje podnikům, díky spojování, získávat nové konkurenční výhody. A právě zvyšování konkurenceschopnosti vede ke zvyšování hodnoty daného podniku.

Czech abstract

Čelíme jedné z největších ekonomických krizí, které kdy postihly svět. V tomto nelehkém období mnoho podniků řeší otázku přežití, zachování svého tržního podílu, boje o zákazníky. Ekonomická krize však nedopadá pouze na podniky, ale ve větší míře i na ostatní subjekty ekonomiky, tedy i na shareholdery. Ti kvůli zachování svého životního standardu, ačkoliv poučeni o situaci, očekávají alespoň zachování hodnoty jejich statků. Jak může podnik, čelící dopadům hospodářské krize, zachovávat svoji hodnotu? Může ji i zvyšovat? Dnes, více než kdy jindy, přichází ke slovu synergické podnikání. Umožňuje podnikům, díky spojování, získávat nové konkurenční výhody. A právě zvyšování konkurenceschopnosti vede ke zvyšování hodnoty daného podniku.

BibTex


@article{BUT97858,
  author="Jiří {Koleňák} and Lucie {Mašterová}",
  title="Je synergie cestou ke zvýšení hodnoty podniku?",
  annote="Čelíme jedné z největších ekonomických krizí, které kdy postihly svět. V tomto nelehkém období mnoho podniků řeší otázku přežití, zachování svého tržního podílu, boje o zákazníky. Ekonomická krize však nedopadá pouze na podniky, ale ve větší míře i na ostatní subjekty ekonomiky, tedy i na shareholdery. Ti kvůli zachování svého životního standardu, ačkoliv poučeni o situaci, očekávají alespoň zachování hodnoty jejich statků. Jak může podnik, čelící dopadům hospodářské krize, zachovávat svoji hodnotu? Může ji i zvyšovat? Dnes, více než kdy jindy, přichází ke slovu synergické podnikání. Umožňuje podnikům, díky spojování, získávat nové konkurenční výhody. A právě zvyšování konkurenceschopnosti vede ke zvyšování hodnoty daného podniku.",
  address="Newton college",
  chapter="97858",
  institution="Newton college",
  number="3",
  volume="VIII",
  year="2012",
  month="october",
  pages="128--138",
  publisher="Newton college",
  type="journal article"
}