Publication detail
MES - diskrétní simulační model pro optimalizaci procesů
HLOSKA, J. PALETA, V.
Original Title
MES - diskrétní simulační model pro optimalizaci procesů
Czech Title
MES - diskrétní simulační model pro optimalizaci procesů
Language
cs
Original Abstract
Není jednoduché naslouchat hlasu zákazníka a pružně se přizpůsobovat jeho stále se měnícím potřebám. Není jednoduché pravidelně dosahovat vysoké úrovně spokojenos-ti a loajality zákazníků. Měřítkem úspěšnosti řízení firemního procesu je spokojenost zá-kazníků. Jedním z možných podpůrných instrumentů při řízení je systém MES, který lze použít jako funkční nástroj pro sběr dat a analýzu zpětné vazby se vztahem ke kritickým parametrům kvality a tzv. hlasu zákazníka (VOC/CTQ ). V příspěvku je popsán koncept systému MES umožňující optimalizovat proces vyřizování reklamací při využití báze dis-krétní simulace v oblasti VOC/CTQ a je na příkladu ukázán způsob jeho použití.
Czech abstract
Není jednoduché naslouchat hlasu zákazníka a pružně se přizpůsobovat jeho stále se měnícím potřebám. Není jednoduché pravidelně dosahovat vysoké úrovně spokojenos-ti a loajality zákazníků. Měřítkem úspěšnosti řízení firemního procesu je spokojenost zá-kazníků. Jedním z možných podpůrných instrumentů při řízení je systém MES, který lze použít jako funkční nástroj pro sběr dat a analýzu zpětné vazby se vztahem ke kritickým parametrům kvality a tzv. hlasu zákazníka (VOC/CTQ ). V příspěvku je popsán koncept systému MES umožňující optimalizovat proces vyřizování reklamací při využití báze dis-krétní simulace v oblasti VOC/CTQ a je na příkladu ukázán způsob jeho použití.
Documents
BibTex
@article{BUT93425,
author="Jiří {Hloska} and Vojtěch {Paleta}",
title="MES - diskrétní simulační model pro optimalizaci procesů",
annote="Není jednoduché naslouchat hlasu zákazníka a pružně se přizpůsobovat jeho stále se měnícím potřebám. Není jednoduché pravidelně dosahovat vysoké úrovně spokojenos-ti a loajality zákazníků. Měřítkem úspěšnosti řízení firemního procesu je spokojenost zá-kazníků. Jedním z možných podpůrných instrumentů při řízení je systém MES, který lze použít jako funkční nástroj pro sběr dat a analýzu zpětné vazby se vztahem ke kritickým parametrům kvality a tzv. hlasu zákazníka (VOC/CTQ ). V příspěvku je popsán koncept systému MES umožňující optimalizovat proces vyřizování reklamací při využití báze dis-krétní simulace v oblasti VOC/CTQ a je na příkladu ukázán způsob jeho použití.",
address="FCC Public s. r. o.",
chapter="93425",
institution="FCC Public s. r. o.",
number="7",
volume="18",
year="2012",
month="july",
pages="24--28",
publisher="FCC Public s. r. o.",
type="journal article - other"
}