Publication detail

MES - diskrétní simulační model pro optimalizaci procesů

HLOSKA, J. PALETA, V.

Original Title

MES - diskrétní simulační model pro optimalizaci procesů

Czech Title

MES - diskrétní simulační model pro optimalizaci procesů

Language

cs

Original Abstract

Není jednoduché naslouchat hlasu zákazníka a pružně se přizpůsobovat jeho stále se měnícím potřebám. Není jednoduché pravidelně dosahovat vysoké úrovně spokojenos-ti a loajality zákazníků. Měřítkem úspěšnosti řízení firemního procesu je spokojenost zá-kazníků. Jedním z možných podpůrných instrumentů při řízení je systém MES, který lze použít jako funkční nástroj pro sběr dat a analýzu zpětné vazby se vztahem ke kritickým parametrům kvality a tzv. hlasu zákazníka (VOC/CTQ ). V příspěvku je popsán koncept systému MES umožňující optimalizovat proces vyřizování reklamací při využití báze dis-krétní simulace v oblasti VOC/CTQ a je na příkladu ukázán způsob jeho použití.

Czech abstract

Není jednoduché naslouchat hlasu zákazníka a pružně se přizpůsobovat jeho stále se měnícím potřebám. Není jednoduché pravidelně dosahovat vysoké úrovně spokojenos-ti a loajality zákazníků. Měřítkem úspěšnosti řízení firemního procesu je spokojenost zá-kazníků. Jedním z možných podpůrných instrumentů při řízení je systém MES, který lze použít jako funkční nástroj pro sběr dat a analýzu zpětné vazby se vztahem ke kritickým parametrům kvality a tzv. hlasu zákazníka (VOC/CTQ ). V příspěvku je popsán koncept systému MES umožňující optimalizovat proces vyřizování reklamací při využití báze dis-krétní simulace v oblasti VOC/CTQ a je na příkladu ukázán způsob jeho použití.

Documents

BibTex


@article{BUT93425,
  author="Jiří {Hloska} and Vojtěch {Paleta}",
  title="MES - diskrétní simulační model pro optimalizaci procesů",
  annote="Není jednoduché naslouchat hlasu zákazníka a pružně se přizpůsobovat jeho stále se měnícím potřebám. Není jednoduché pravidelně dosahovat vysoké úrovně spokojenos-ti a loajality zákazníků. Měřítkem úspěšnosti řízení firemního procesu je spokojenost zá-kazníků. Jedním z možných podpůrných instrumentů při řízení je systém MES, který lze použít jako funkční nástroj pro sběr dat a analýzu zpětné vazby se vztahem ke kritickým parametrům kvality a tzv. hlasu zákazníka (VOC/CTQ ). V příspěvku je popsán koncept systému MES umožňující optimalizovat proces vyřizování  reklamací při využití báze dis-krétní simulace v oblasti VOC/CTQ a je na příkladu ukázán způsob jeho použití.",
  address="FCC Public s. r. o.",
  chapter="93425",
  institution="FCC Public s. r. o.",
  number="7",
  volume="18",
  year="2012",
  month="july",
  pages="24--28",
  publisher="FCC Public s. r. o.",
  type="journal article - other"
}